2012. február 2., csütörtök

Sokoldalú Blogger díj

Rég kaptam már ilyen díjat.:) Nagyon szépen köszönöm Ivcsinek!


A szabályok:
- megköszönni a díjat annak, akitől kaptad és linkelni a blogját
- 7 random dolgot felsorolni magadról
- 15 bloggernek továbbítani, akiket kedvelsz és tudomásukra hozni

7 random infó rólam:
1. Imádom a palacsintát, mindennél jobban, abba szeretnék belefulladni.:D
2. Imádom a cicákat, és ha saját lakásom lesz, első dolgom szerezni egy cicust! Bár a szobámon kívül még sehol sem éreztem magam igazán otthon. Talán csak egyszer.
3. Állandóan piszkálom a hajam. Rossz érzés, ha nem csinálom, tétlennek érzem tőle a kezeim.
4. Gyűlölöm, ha valaki hazudik, sumákol, ferdíti az igazságot, mellébeszél, és minden olyan dolgot, aminek semmi köze az igazsághoz. Fujjjö! Pöpö!
5. Vannak olyan léleksimogató pillanataim, amikor szeretnék ülni egy dombon, feküdni egy szántóföld közepén, és nézegetni a felhőket vagy éjjel a csillagokat. Utóbbiak miatt képes vagyok megszakítani a hazafelé sétálásomat és csak ácsorogni a sötétben az eget bámulva.
6. Szeretnék kifutni a világból.
7. Sosem akartam hosszú életet. Én azt akarom, hogy azok, akik komoly betegségben szenvednek, és hosszú életre vágynak, megkapják az én egészséges szerveim, és felgyógyulva érjenek meg annyi évet, amennyit csak kívánnak maguknak.

És akiknek továbbadom..
Hát lányok! Mindenkit imádok, akit olvasok, azokat is, akiket nem, úgyhogy mindenki kapja tőlem ezt a díjat, aki erre jár, és megnézi ezt a bejegyzést!

3 megjegyzés :

  1. Palacsintaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ahj , hogy én azt mennyire szeretem xD na meg persze mindent :D miért nem vagyok valami kis izé mizé aki csak zöldséget akar enni xD

    VálaszTörlés
  2. Tőlem is megkaptad ezt a díjat :) ...
    http://my-p-project.blogspot.com/2012/02/versatile-blogger-dij.html

    VálaszTörlés