2012. február 23., csütörtök

Színes smink (by xSparkage)

Nem szeretek egy az egyben lemásolni sminkeket. Abban nincs semmi kreatív, semmi kihívás, bár nagyon jó gyakorlás, főleg egy nehéz smink esetén. Most viszont megláttam ezt a korábbi sminket xSparkage Leesha blogján a bejegyzés ajánló részen, és muszáj volt megcsinálnom, nagyon tetszik. A tutorialt régebben láttam, amikor végignéztem a videóit, de most csak a kép alapján dolgoztam.

Amit használtam:
- NYX bázis (skin tone)
- Sleek Acid (sárga, zöld, lila, fekete, kék, fehér)
- Coastal Scents 88 Original (barna a szemöldökre)
- Essence szemceruza (04 white)
- Essence smokey eyes ceruza
- TCW tus
- Essence multi action smokey eyes szempillaspirál


Így készült:
- A bázist vékonyan eloszlattam az ujjaimmal.
- Fehér ceruzát használtam alapnak a mozgó szemhéjra, és az alsó pillasor alá, hogy erősek legyenek a színek.
- Ceruzaecsettel vittem fel a mozgó szemhéj belső részére és a belső szemzugba a sárgát.
- Ugyanezt az ecsetet használtam a zöldnél, ami a külső részre került.
- Szintén ceruzaecsettel felvittem a mélyítővonalhoz a lilát, pufi ecsettel pedig elmostam, kívül többet, belül kevesebbet hagyva.
- Az előbbi ecsettel a mélyítővonal külső részére feketét tettem, amit szintén elmostam pufi ecsettel.
- Meghúztam a fehér ceruzával a fehér vonalat a szemem sarkától kifelé.
- Az alsó pillasor alatti fehér részre kéket használtam, amit a fehér vonal alatt továbbhúztam.
- Fehér szemhéjpúderrel elmostam a széleket, tettem a belső szemzugba keveset és a szemöldökcsontra is.
- Tusvonalat húztam.
- A vízvonalamon fekete ceruzát használtam.
- Spiráloztam és kész!


Itt a bejegyzés és a videó:



Remélem tetszik azért így is, hogy nem saját ötlet!:)

10 megjegyzés :

  1. Elég rég követlek és nagyon sokat fejlődsz meg kell h mondjam :)

    VálaszTörlés
  2. A tusvonalaidnak csodájára járok, el nem tudom képzelni, hogyan húzod meg ilyen lehelletvékonyra, nem semmi:)) Mondjuk én ezzel nem is próbálkozom, mert az én szemformámhoz a vastag illik:)
    A smink pedig wow!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi:D a vékony ecset. meg ahogy csinálom, szemből sosem tűnik olyan vékonynak, mint lefelé nézve. majd valamikor csinálok naaagyon vastagot:)

      Törlés
  3. Szuper jó, nagyon ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  4. Annyira jók a sminkjeid, nagyon szimpatikus!!! Annyira átjön, hogy te tényleg színes egyéniség vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj, köszönöm, nagyon aranyos vagy:)

      Törlés