2012. február 24., péntek

Szmoking körmök

Ahogy megláttam az ilyen körmöket, tudtam, hogy muszáj nekem is csinálnom. Marha jól néz ki!:D Egy videóban láttam először az egyszerűsített verziót, aztán körbenéztem neten több hasonló után, akkor bukkantam a lenti képekre. Nekem ez a változat tetszett meg a legjobban, úgyhogy fogtam magam, és türelmesen nekiálltam minden ujjamra megcsinálni. Igen, mindegyikre!:D Na ez most tényleg picit hosszasabb folyamat volt, de eszméletlenül jól néz ki a végeredmény. Egyébként a jobb kezemen sem lettek olyan rosszak.:) Kár, hogy nem tervezek menni sehova, hogy mutogathassam őket.:D


Így készült:
- Két rétegben fehér lakkal festettem ki a körmeim.
- A fekete lakkból kitettem egy cseppet papírra és tollat belemártva rajzoltam meg a csokornyakkendőket, és pöttyöztem a gombokat.
- A pontozótus ecsetes részével meghúztam két egymást metsző vonalat, amiktől kezdve indult a fekete rész, így könnyebb kitölteni. Most tartunk a második képen látható, egyszerűbb verziónál.
- Ezután a fehér lakkból tettem ki egy cseppet és megrajzoltam a szmoking gallérját is fehérrel.
- Ahol kellett, visszamentem a vékony fekete ecsettel és javítottam a fehér gallércsíkokon.
- Fedőlakk bőségesen és kész vagyunk!


Amit használtam:
- Orly Nailtrition
- S-he (306 - fehér)
- Essence nail art stampy polish (mert nagyon jól pigmentált)
- Nail Star pontozótus
- Essence tip painter
- Essence BTGN fedőlakk
- toll


Az ötletet adó képek

15 megjegyzés :

  1. Ez a köröm teli találat!!!:) gratula hozzá! ügyesen megcsináltad.:)
    kis műremekek:)

    VálaszTörlés
  2. pont ma vettem fekete lakkot a vasárnapi nail club alkotásomhoz, amint avval kész vagyok, ezt tuti kipróbálom :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt én is láttam már és el is fogom készíteni. Nagyon ügyes vagy, nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
  4. Jaj de szép! Ez nagyon szuper :) Nagyon ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  5. Ezezezezzezez....nincsen szó rá olyan jó let :-)

    VálaszTörlés
  6. huuh, nagyon jól néz ki, nekem is megjött hozzá a kedvem, valamikor tuti megcsinálom :)

    ügyi vagy nagyon :)
    (roni)

    VálaszTörlés