2012. február 3., péntek

Téli körmök

Készültem erre a szuperhavas időjárásra a körmeimmel is, bár ha kimegyek a házból, biztos, hogy a kezemre húzom a jóóóó vastag kesztyűm és nem fogja látni seeenki. Brrr! Így is rendesen tele van a szervezetem bacikkal a héten sajnos. Na mindegy, szikla vagyoook!:)



Így készült:
Először szépen két rétegben átmentem a körmeimen ezzel a csodálatos kék, fényes, színváltós lakkal. Jelentem, fedőlakkal is szépen váltja a színét, csak kicsit lassabban, bár a kéknek amúgy is több kakaó kell, ahogy írtam.:) A gyűrűs ujjam kivételével mindegyik ujjam bepöttyöztem különböző méretű pöttyökkel. Kitettem egy csepp lakkot egy papírra, és tollal dolgoztam. A gyűrűs ujj aljára szivaccsal vittem fel a fehéret, nem akartam túl szabályosra. A hóemberhez szintén a tollat használtam. A gombokat, szemét, száját, kalapját pontozótussal rajzoltam, a seprűt pedig a lakk vékony ecsetével, ide sárgát is tettem egy keveset tű segítségével. Az répa orrhoz megint a tollat vettem elő, óvatosan nyúltam a narancssárgába, hogy ne egy paca legyen a répából. Átmentem az egészen fedőlakkal és kész is!


Amit használtam:
- Orly Nailtrition
- Mia Secret Mood színváltós lakk (Morado to Azul)
- Nail Star pontozótus (fekete)
- Essence francia manikűr szett (fehér)
- Essence multi dimension (60 watch out!) - hóember orra
- S-he (393) - sárga a seprűben
- szivacs
- toll
- tű
- Essence BTGN fedőlakk


Remélem tetszik!:)

9 megjegyzés :

  1. jajj nagyon cuki lett :$ holnap már szerintem lehet hóembert építeni , menni fog a körmöd hozzá :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bizony-bizony:D bár kétlem, hogy nekiállok hóembert építeni. inkább teázok és melegszek bent:)

      Törlés
  2. Nagyon cuki :] A "szikla vagyok" kijelentés is mennyire aranyos máár :]

    VálaszTörlés
  3. Ez pont aktuális.:) Úgyis jön a hóó! A hóember nagyon kis ari:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyos lett :) Bár jobb lenne, ha olyan lenne az idő, hogy tavaszi virágos körmöket lehessen csinálni.

    VálaszTörlés