2012. február 4., szombat

Türkiz-lila smink

Killer Colours Viola nemrég készített egy türkizes, barnás sminket, ami nagyon megfogott, és szerettem volna én is hasonló színt használni, de nem pont a barnával párosítani. Így született meg ez a mai lila-türkiz smink egy kis feketével.



Amit használtam:
- Essence You Rock! bázis
- Coastal Scents 88 Original (lila, fekete, bőrszín és barna a szemöldökre)
- Coastal Scents 88 Ultra Shimmer (türkiz, fehér)
- Essence 2in1 szemceruza (10 sweet & heart - lila)
- The Color Workshop tus
- Essence hypno gloss spirál


Így készült:
- Az ujjammal eloszlattam a bázist.
- Felvittem a mozgó szemhéjra lapos ecsettel a türkizt.
- A mélyítővonalhoz sötétlilát mostam el, ugyanez a szín került a pillák alá is.
- A szemem külső sarkába és az alsó pillasor alá kívülre feketét tettem.
- A belső szemzugba fényes fehér szemhéjpúdert használtam.
- A vízvonalamra elég gyenge teljesítményű lila szemceruza került.
- Folyékony tussal vékony vonalat húztam a felső pillasor tövébe.
- Spiráloztam és kész is!:)


Szép havas hétvégét mindenkinek! Remélem tetszett a smink!:)

3 megjegyzés :