2012. február 27., hétfő

Tusvonalas smink

Most próbáltam vastagabb tusvonalat csinálni, de az én szemem erre elég alkalmatlan. Mert ha vastag, én szeretném jobban kihúzni, de milyen úgy ráncolódik a szemhéjam, nem olyan jó és nem lehet tökéleteset rajzolni. Most megpróbáltam, de talán itt látjátok, hogy szemből mindig valamivel vastagabbnak néz ki, mint mikor lefelé nézek.:D



Arc:
- Missha Perfect Cover BBKrém (no.21)
- Essence stay allday korrektor (20 soft beige)
- 3W Clinic púder
- NYX pirosító (Angel)

Szem:
- NYX bázis (skin tone)
- Sleek Oh So Special (the mail, boxed)
- The Color Workshop tus
- Essence szemceruza (04 white)
- Essence hypno gloss szempillaspirál

Száj:
- NYC rúzs (409 Fragile Pink)





Ide most nem terveztem elkészítési leírást írni, mert nem lenne túl izgalmas. Ami zavar, hogy a rúzs színe szerintem nem teljesen hű az eredetihez, talán még az utolsó, szájas képen. Kriszti? Szerinted?:D Én színvak vagyok.:P

Remélem tetszik!:)

4 megjegyzés :

  1. Tetszik, és ennél még a rúzsra is azt mondom, hogy annyira szép, hogy talán még én is elfogadnám. :P
    A szemszíned meg... mindig kéket akartam :( :D

    VálaszTörlés
  2. Nekem meg pont úgy ráncolódik a szemhéjam, hogy szép vékony tusvonalat nem lehet húzni, mert ha úgy csinálom, hogy nyitott szemmel szép, akkor csukva van benne egy csúnya törés, ha meg csukva szép, akkor nyitva nincsen íve. Ez nagyon zavar engem, mert szeretnék olyan szép kis elegáns-bájos, vagy nem is tudom milyen sminket csinálni, de egyszerűen nem tudok (még az ilyen sem megy, mint most a tiéd). Vastagabb vonallal meg már túl erős lenne :(
    Nekem tetszik amúgy a tiéd, én nem látok benne hibát :)

    VálaszTörlés
  3. Ez jó:) Én a vékony tusvonalra vagyok fizikailag alkalmatlan...egyszerűen nem áll rá a kezem, hogy nagyon vékony vonalat húzzak a szempilláim tövébe. Bár, lehet, hogy ez azért van, mert hosszúak a szempilláim, és nehéz "kikerülni" őket.

    VálaszTörlés
  4. nagyon jól áll ez a smink :) és a pirosítóóóó *.*

    VálaszTörlés