2012. február 6., hétfő

Valentin napi körmök

Jáj, micsoda nyálas cím, bocsi!:D Közeleg a Valentin nap, jöhetnek a romántikus körmök.:D Bár csatlakozom Klaudiához, szerintem sem csak aznap kellene mindenféle kedvességgel kimutatni az érzelmeket. A boltoknak mondjuk fene jó fogás...:D Na de! Láttam ma egy rózsaszínes, szivecskés tortát, ami teljesen megihletett valami gusztustalanul, szintén rózsaszín, szivecskés valamire, ami jelen esetben a köröm lett.:D Remélem nem bánjátok!


Így készült:
Kifestettem a körmöm ezzel a szép selyemcukor rózsaszín lakkal két rétegben. Kicseppentettem egy kis lakkot papírra, majd toll és tű segítségével rajzoltam meg a gyűrűs ujjamra a szivecskéket egyenként. Türelmetlen lányoknak nem ajánlom, hogy belekezdjenek.:D Aztán jött a részemről még macerásabb produkció, a körmök felső része. Azért annyira türelmes én sem vagyok, hogy mindegyiket mintázzam, bár tök jól nézett volna ki, de azt most nem akartam, ahogy üresen hagyni sem. Celluxból vágtam ki egy darabot ilyen félköríves formára, ami nem sikerült jól, de az alapot mégis megadta. Utána tollal javítgattam a széleken. A cellux amúgy nekem nagyon problémás, meg kellett volna várni, hogy teljesen megszáradjon a rózsaszín, szerencsére a fedőlakkal eltűntek a ragasztó szalag okozta hibák.:) Ezt eljátszottam mindegyik körmömmel, fedőlakk és kész.



Amit használtam:
- Eccense BTGN alaplakk
- Essence colour&go (36 Enchanted Fairy azt hiszem)
- S-he (462 - magenta)
- Essence BTGN fedőlakk
- toll, tű


Remélem tetszik azoknak is, akik kifejezetten utálják a Valentin napot (amit meg is értek:D)!

5 megjegyzés :

  1. A gyűrűs ujjad olyan mint egy cukorka csomagolópapírja! Csak sajnos nem jut eszembe melyiké, de attól még nagyon édes :)

    VálaszTörlés
  2. ez annyira cuki muki lett :$ bár nekem úgy tetszene a legjobban ha az összes ujjamon a köröm szívecskés lenne :$ de ki az aki ennyi szívecskét megrajzolna?XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát régen, gimis koromban egyenként kockáztam be pontozótussal minden körmöm, és egyenként rajzoltam meg a 3×3mm-es négyzeteket:D nekem lenne türelmem:D:D

      Törlés
  3. Az alaplakk nagyon tetszik, olyan balerinás :]

    VálaszTörlés
  4. A gyűrűsujjadon eszméletlenül jól néznek ki a szívecskék.

    VálaszTörlés