2012. február 12., vasárnap

Valentin napi smink

Bocsánat, tudom, hogy sokan utáljátok/magasról tesztek rá/hátatok közepére se kívánjátok, de hát a blog az blog, legyen már aktuális a téma.:) De ha valakinek nagyon fújj, nézzen úgy rá, mint egy akármilyen sminkre. Én sem rajongok különösebben a Valentin napért, de persze, ha van kivel, nem megyek el mellette szó nélkül. Mondjuk én nem évente egyszer szeretnék csokit meg tulipánt meg kényeztetést meg miegymást kapni, hanem azért úgy havonta egyszer, ha lehet.:D:D:D Lássuk!


Arc:
- Maybelline Affinitone alapozó (03 light sandbeige)
- Manhattan soft compact púder (naturelle 1)
- Essence stay allday korrektor (20 soft beige)
- NYX pirosító (03 Angel)

Szem:
- NYX bázis (skin tone)
- Coastal Scents 88 Original (rózsaszín, barna, sötétlila, szürkés barna a szemöldökre)
- Sleek Acid (bordó)
- Sleek Oh So Special (ribbon - korall, bow - tört fehér)
- Essence colour&shine (06 bling bling)
- Essence Fairy Tale tus (02 Tinka's Dress)
- Essence szemceruza (04 white)
- Vera cristal spirál

Száj:
- Essence Urban Message rúzs (narancs)


Így készült a szem:
- Vékonyan az ujjammal eloszlattam a bázist.
- A mozgó szemhéjra először egy barackos rózsaszínt vittem fel lapos ecsettel, majd meggondoltam magam (éljen a határozottság:D), és erre került az Oh So Special ribbon nevű színe, ami egy korallos árnyalat, ha nem vagyok színvak.:P
- A mélyítővonalhoz pufi ecsettel először barna került, amit ablaktörlő szerű mozdulattal mostam el.
- A szemhéj külső részére egy sötétlila és az Acid bordójának keveréke került, ugyanez az alsó pillasor alá.
- A széleket tört fehér púderrel finomítottam, ezt használtam a szemöldökcsontra is.
- A belső szemzugba a kisujjammal fényes fehér púdert tettem, majd egy ceruzaecsettel picit eloszlattam.
- Egy barackos, kicsit aranynak tűnő tussal húztam vonalat a felső pillasorhoz, ettől olyan csillogónak tűnik a szem, és vonzza tekintetet, ahogy meg-megvillan a csillámos vonal.
- A vízvonalam fehér ceruzával húztam ki.
- Megigazítottam a szemöldököm, spiráloztam és kész!



6 megjegyzés :

  1. Aközeli képek nagyon jók, a színek harmonizálnak, szerintem nagyon szép lett! A tusvonal meg nagyon feldobja!

    VálaszTörlés
  2. Az utolsó kép olyan szép :-)

    VálaszTörlés
  3. Ez igazán jól sikerült! És nekem is az utolsó kép a kedvenc :]

    VálaszTörlés
  4. köszönöm szépen!:) az első kéttőn a sminkből nem sok látszik, de most van legalább összkép kép:D

    VálaszTörlés
  5. Tetszik:) Olyan kis aranyos smink:)

    VálaszTörlés