2012. február 28., kedd

Zsófi outfit

A jóval korábbi fotózgatásunk újabb eredménye. Mást nem fűznék hozzá:)



kabát - New Yorker
csizma - Deichman
sál - H&M
kesztyű - H&M
farmer ing - Sun Fassion
öv - Sun Fassion
ruha - New Yorker
cicanadrág - Cosmos (gyerekosztály:D:D)
gyűrű - H&M
nyaklánc - ajándék










Mit szóltok az ekkora képekhez? Hétvégén állítottam az oldal szélességén, hogy kiférjenek így is kényelmesen. Legyenek ezután is ilyen nagy méretben postolva inkább vagy jó a régi megoldás?

6 megjegyzés :

  1. Óó, az a gyűrű, idevele! :D
    Az egész tetszik, de a kabát kifejezetten, és meglepődésemre az öv is, pedig eddig kifejezetten nem tetszett ez a szín...

    VálaszTörlés
  2. teljesen más az arcod mint sminkes képeken...komolyan nem voltam benne bizti hogy te vagy az:)csak én vagyok így ezzel??? :D cuki a szoknya:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, mert ő a barátnőm, aki szintén Zsófi:D:D:D:D pedig egyáltalán nem hasonlítunk, egy fejjel kisebb is nálam kb.:D az ő haja hosszú stb. de erről szó is volt korábban, hogy ezek a bejegyzések nem rólam vannak:D

      Törlés
    2. sejtettem ám hogy valami turpisság van!

      Törlés