2012. március 19., hétfő

Android köröm

Tegnap nézelődtem össze-vissza youtube-on mindenféle videók után. Kattintgattam mindenre, ami tetszett, és így találtam egy Android körmös videót. Az nem így nézett ki pontosan, a többi körmöt fehérre festették, és zölddel becsíkozták, meg a hüvelykujjon volt egy I <3 minta is. Nekem csak a figura tetszett meg, a több körmöm pedig zöld lett, mert most ebbe a színbe beleszerelmesedtem.



Így készült:
- Az alap után minden körmöm két rétegben zöldre, a gyűrűsöket feketére festettem.
- Egy csepp zöld lakkot tettem ki, tollal megrajzoltam először a figura testét fejjel együtt, majd a lábaknak és a karoknak csíkokat.
- A feje búbján tűvel húztam meg a kis antennákat.
- A testéről leválasztottam a fejét fekete csíkkal.
- A szeme két fehér pötty lett.
- Fedőlakk és kész is!


Amit használtam:
- Orly Nailtrition
- Essence (Lime up)
- Essence nail art stampy polish
- S-he (306 - fehér)
- tű, toll
- Essence BTGN fedőlakk


Nyugalom, sikerült KreatívKeddet csinálnom!:)

8 megjegyzés :

  1. Az a méregzöld Essence nagyon ütős, nekem nagyon tetszik! :]

    VálaszTörlés
  2. szuper lett. és persze we heart android:D

    VálaszTörlés
  3. nagyon kis aranyos lett :) ez a zöld lakk nekem is megvan, tök rég használtam.. lehet nemsokára előveszem :)
    (roni)

    VálaszTörlés