2012. március 4., vasárnap

BolondZsófi - Kamionos

Muháhá.:D Ez a második férfi BolondZsófi a BolondZsófik történelmében. Hát már rég terveztem egy ilyet összehozni, és most eljött az ideje. Ennek igazából lenne egy párja, ami sejthető azoknak, akik hallottak már a "Kamionosok és .........k" bulikról.:D Hát lehet, hogy azt is csinálok mellé hamarosan. Bár, hogy milyen címet fogok adni annak a postnak, azt nem tudom. Nem szokásom itt káromkodni, igyekszem példát mutatni.:) Na kukkoljátok! Jah, és ahogy láthatjátok, beüzemeltem a képlogót is!:)




Egy kis bozontos szemöldök...

Fekete és barna szemceruzát használtam minden szőrszerűséghez. Mondjuk nem az igazi persze közelről, de messzebbről nézve szerintem határozottan elmegy.:D A szemem szélén lévő ráncokat úgy korrektoroztam, hogy igyekeztem minél jobban vágni a pofákat, hogy a ráncok összeszoruljanak (vagy hogy mondjam...), úgy eloszlattam egy pici korrektort, ettől jobban látszanak. A szemem alatt barnával jobban kiemeltem a karikákat, hogy még kialvatlanabb fejem legyen.:)


...egy kis szakáll és borosta...

Itt is barna és fekete szemceruzákat használtam főleg, persze ezzel lehetett volna még jó sokat játszani, hogy élethűbb legyen. A végén egy duo fibre ecsettel sötétebb barnát vittem fel erre a csíkozott, pöttyözött részre, hogy a foltok mellett azért sötétebb legyen ez az egész terület valamivel. Egészen a nyakamig lementem.


...és a kikandikáló mellszőrzet.:D:D:D

Ez mondjuk úgy, a pont az I-re.:D Én elengedhetetlennek éreztem ezt a kis szőrzetet. Ugyanúgy csináltam, mint a szakállak, csak hosszabb csíkokkal és nem olyan sűrűn. Erre is rámentem a duo fibre ecsettel.


A végén pedig a takarítás.:D

Nos, remélem tetszett és mosolyt csaltam a buksitokra!:D Kellemes hetet előre is!

31 megjegyzés :

  1. Ez... ez... szuuuper lett!:))))

    VálaszTörlés
  2. :D:D:D először mikor megláttam a kisképet, mondom úristen, úgy tudtam, csak beauty blogokat olvasok, aztán rájöttem, hogy te vagy.:D a mellszőrzet vitte nálam a pálmát.:D nagyon élethű!:D

    VálaszTörlés
  3. micsoda mellszőrzet....:DDD
    Nagyon jó!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó!:D Ha nem tudnám,hogy te vagy,elhinném hogy ő egy fiú.:D

    VálaszTörlés
  5. Oh, God :D ... Ez nagyon brutális lett :D !

    VálaszTörlés
  6. Kész vagyok... itt szakadok a röhögéstől... :D Kisképnél amúgy csak néztem, hogy mi ez a pasi itt... csak aztán olvastam el, mi is. :D

    VálaszTörlés
  7. Minden szuper, még a haja is a sapi alatt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az extra zsíros hatásért a Gerovital Plant hajhullás elleni hajszesz felelős:D

      Törlés
  8. Ezt. Nem. Hiszem. El. :D
    Azt a mellszőrzetet meg Tom Selleck is megirigyelné. :D

    VálaszTörlés
  9. Bolond :) (már ne vedd sértésnek) Nagyon jó lett és az a kivillanó mellszőrzet... :)

    VálaszTörlés
  10. Zseniális, nagyon jót vigyorogtam.
    BEteg vagy, imádom. :))

    VálaszTörlés
  11. tesóm volt ilyen buliban :) ez nagyon állat :D:D

    VálaszTörlés
  12. Kééész. A logoval különösen ütős!:D

    VálaszTörlés
  13. Hát komolyan, amikor először ránéztem a képre az ugrott be, h mit keres a képen egy pasi? Annyira jó lett!!!! 100% kamionos:D:D Otthoniak h viszonyultak hozzá?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem szokták nézni a blogot, szóval nagy ritkán látnak egy-egy sminket, ha pont bejönnek, mikor csinálom, vagy megyek el itthonról és látnak is:)

      Törlés
  14. köszönöm a kommenteket:D:D örülök, hogy átjött:D

    VálaszTörlés
  15. Kúúúúrva jó :D A mellkasszőr különösen büntet :DD

    VálaszTörlés
  16. hát ez nagyon állat!!!! köszönöm, rég nevettem ilyen jót! :'DDD
    imádom ezeket a bejegyzéseidet!!!!!

    VálaszTörlés
  17. Átjött a feeling :D

    Nézz be hozzám is, avianarahl.blogspot.com

    VálaszTörlés
  18. Amúgy egész jó pasi lennél.. :DD De lánynak persze szebb vagy :]

    VálaszTörlés
  19. Ez annyira aranyos!!! :-))
    http://www.itsbellatime.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  20. Ez annyira aranyos!!! :-))
    http://www.itsbellatime.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  21. Ez iszonyú jó, akkorát nevettem :D Imádlak :D

    VálaszTörlés
  22. XDDDDDDDDD Mellszőőőőőőr!!!! Hát ez óriási!!! :D Én a barátnőm sminekltem pasinak, na gyerekek ő pont úgy nézett ki, mint a True Blood-ból a Marcus, tudjátok a cingár farkas körszakállal XD

    VálaszTörlés