2012. március 28., szerda

Bourjois Volume Glamour szempillaspirál

Már nagyon rég szerettem volna valamilyen Bourjois terméket, de mindig csak álltam a polc előtt, hogy "de mégis mi a rossebet??". Megláttam összecsomagolva ezt a két terméket, egészen kedvező áron, gondoltam, itt az idő.:)

Bourjois Volume Glamour Mascara - Douglas
+ Khol&Contour ceruza - 2700Ft

Ez így együtt tényleg megérte, a spirál volt alapból 2600Ft körül, a ceruzát meg nem is néztem, de talán 800-1000, sajnos nem emlékszem, ne haragudjatok. Viszont ami nekem nagyon pozitív, hogy a Douglas-ben mindegyikből volt kirakva teszter, a többi darabot pedig szépen leragasztották, így biztosan nem agyonpiszkáltat veszünk meg. Megnéztem a spirál, első ránézésre szimpinek tűnt, a ceruzát is kipróbáltam már ott, mivel finom puha, és erős fekete volt, úgy döntöttem, megveszem ezt a kis dobozt. Nem bántam meg.



A spirál csomagolása semmi extrát nem nyújt számomra, kecses kialakítás, komoly színek, kézreálló felső rész. Élmény volt úgy kihúzni a kefét, hogy én vagyok az első.:D A kefe elég sűrű, rövid sörtékből áll. Maga a festék kicsit hígabb, elég krémes, ami nekem egyáltalán nem baj, mert pont ezt szeretem, sőt, azt is, ha kifejezetten folyósnak tűnik. Lehet, hogy ez az én bogaram, de én úgy érzem, hogy az ilyen spirálokkal sokkal természetesebb eredményt lehet elérni. Nem szeretem, ha vastagon áll a pillákon a spirál, valahogy nekem az nagyon mű és erőltetett. Aztán ez csak az én véleményem.:D Az illata igazi spirál illat, de nem is várunk mást.:)


És íme az eredmény. Nem dobom el az agyam, hogy hú de hosszú vagy hú de sűrű, de nekem határozottan tetszik. A spirál extra tartósságot ígér. Ezt aláírom, pénteken bevetettem, tökéletesen kiállta a próbát, szóval maximálisan meg vagyok elégedve ezzel a spirállal. Szerintem mostantól ő lesz a kedvencem


Csak ajánlani tudom, hétköznapokra tökéletes kis darab lehet bárki neszesszerében. A hatásról pedig mindenki döntse el, hogy neki ez elég e.:) Hamarosan írok a ceruzáról is!

7 megjegyzés :

  1. Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm tetszik, tetszik pont megint kezdek spirálok után nézni, úgy hogy ez a poszt nagyon jól jött!!! Szerintem is így képekről elnézve megfelelő az eredmény. Nem kenődik el? Könnyen lemosható, mert írtad hogy strapabíró? Köszi a tesztet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem kenődik el, és lemosni se nehéz. nekem a langyos vízzel is lejött egész jól.:)

      Törlés
  2. teljesen jónak tűnik így a képről, és én is jobban szeretem a természetes hatást.
    de ugye majd írsz a ceruzáról is?:P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a bejegyzés utolsó mondatát küldeném mindenkinek, aki szereti:D

      Törlés
    2. Bakker, kómásan végigolvastam 2×, hogy tutira felfogjam, de úgy látszik az az egy mondat mindkétszer kimaradt :DD

      Törlés
  3. Hétköznapra tökéletesnek tűnik, és ha még tartós is, akkor tényleg megéri. (Nálam 10-13 órát kell kibírnia :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon tetszik az eredmény is :)

    VálaszTörlés