2012. március 27., kedd

Catrice - Genius in the bottle

Egyetlen darab kukucskált belőle a polcon. Tudtam, hogy nincs időm gondolkodni, azonnali cselekvést igényelt a helyzet. Sorba álltam a pénztárnál, nyúltam a pénz után... De hol a pénztárcám?? Hideg, meleg, legördült egy izzadtságcsepp a halántékomon. A kocsiban maradt. Szuperbiztosan berejtettem a végzett lakkját az Essence senkineksemkellúgyse lakkok mögé, és rohantam a kocsihoz. Megvan! Futás vissza. És a történet eredménye ez az üveg csodaszépség.

Catrice - Genius in the bottle - Rossmann - 749Ft

Megpróbálok egyelőre nem elcsábulni a csodás színektől és egyébként beszélni vagyis írni a külsőségekről. A külső egyszerű, tartalmaz minden fontos infót a matrica. Az üveg 10ml-es, még így is, hogy ilyen gyönyörű lakkról van szó, biztos elég lesz egy életre.:D A kupakon matrica jelzi, hogy egy új színnel és új ecsettel van dolgunk. Ez az első Catrice lakkom, szóval nagyon nincs összehasonlítási alapom más lakkjaikkal, és nem tudom, miben új az ecset, de nekem ez... Hmm... Böszmenagy.:D És nagyon vastag is. Nem tudtam vele olyan precízen lakkozni, ahogy szeretek. Fura, de persze mindent meg lehet szokni, ha az ember szeretné. A kupak sem kicsi, de ez számomra sosem volt zavaró egy lakknál sem festéskor.



Az állagról különösebb mondanivalóm nincs, semmi meglepő. A szín az, aminél itt hosszasan lehet nyáladzani, mert eszméletlen. Arany, ami átmegy zöldbe, az üvegben nézve még kékbe is. Csak ez sajnos a körmökön annyira nem szembetűnő. A zöld még látszik, de a kéknek semmi nyoma. Lakkozásnál eléggé csíkoz, két réteg kell a jó fedéshez, sőt egyik körmömön látom, hogy még egy harmadikat is elbírt volna. A tartósság nem valami szuper, pedig picik a körmeim, és olyankor nálam tovább megmarad. Alaplakknak az Essence BTGN alapját használtam, a fedőlakkot pedig elhagytam. Két nap után már itt-ott pattogott le belőle, plusz megrepedt a körmömön jó pár helyen, ezek is látszanak, és a végeken is elkezdett kopni, pedig semmi extrát nem csináltam. Fedőlakkal biztos jobb lett volna, de ez nekem olyan lakk végül is, hogy "nem az eszéért szeretjük".:)

8 megjegyzés :

  1. Nekem le kellett cserélnem a kupakját (essence btgn), ezzel a lekerekített ecsettel abszolút nem tudtam dolgozni.

    VálaszTörlés
  2. Nálam ez a nem tudom eldönteni hogy tökjó vagy nagyon nem tetszik kategória :DD
    de így máson tetszik, magamon nem nagyon tudom elképzelni.

    VálaszTörlés
  3. Sok lánynál láttam már ezt a körömlakkot, ha éppen időben érnék az üzletbe szerintem én megvenném :P

    VálaszTörlés
  4. Én teljesen odavagyok érte *_*

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik, de érdekes, hogy tavasszal jöttek ki ezzel a színnel, pedig nekem annyira őszi/téli...

    VálaszTörlés
  6. Hú, én pont így voltam egy hasonló színne. Kisvárosban élek, nem minden jó lakk ér el hozzánk. Így mikor megláttam, rögtön kellett. Csak pénz nem volt nálam, és már csak egy darab volt belőle! Egész éjjel nem aludtam. ^^ Naná, hogy másnak első utam a boltba vezetett megvásárolni. :D Életem eddigi legdrágább lakkja. ^^ De ráfogtam, hogy a nyuszi hozta. :D Még nem próbáltam ki, mert a héten kézimunkáztam, de már alig várom, hogy lássam, milyen a körmömön. (:
    Engem csak az szokott zavarni a kupakban, ha túl kicsi.ˇˇ De amúgy szimpi ez a Catrice, kár hogy nálunk (még) ilyen nem fellelhető. ^^
    Örülök, hogy rád akadtam, jövök még máskor is. (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én örülök, hogy rám találtál:)

      Törlés