2012. március 13., kedd

The Color Workshop tus

Mostanában ezt a tust szoktam használni elsősorban, így gondoltam, megér egy önálló bejegyzést a kicsike. Tényleg kicsike, mert a TCW sminkdobozban volt, abban pedig többnyire apróságokat találni. Akit érdekel a komplett dobozról szóló bejegyzés az alábbi linkre kattintva megnézheti:

TCW The Color Workshop eyeliner



A csomagolás nem túl izgalmas, de mivel ez egy komplett szett tartozéka, ezt senki sem róhatja fel hibának. Kb. olyan 6-8cm magas és 3,3ml terméket tartalmaz. Az ecsete számomra tökéletes. A hossza és a vastagsága is optimális. Vékony és vastag tusvonal húzására egyaránt alkalmas. Eddig az Essence tusfilcem volt a nyerő nálam, de részben a gyakorlás szellemében, részben pedig, mert szerintem a leggyönyörűbb, határozott, éles tusvonalat folyékony tussal lehet húzni, inkább elővettem ezt. Valahogy a zselés tussal sem tudok megbarátkozni, pedig az Essence-é tényleg tök jó, de én szeretem, ha valami, így a tusvonal is szép szabályos, ecsettel pedig mégsem lesz olyan, mint egy folyékony tussal. Plusz az Essence nekem már kissé túlon-túl ragaszkodó is, főleg, hogy mindig igyekszem makulátlanul eltüntetni a sminkem.


Az illata hasonlít egy szempillaspiráléhoz, kicsit temperás beütésű, de nem érezhető, csak ha direkt szagolgatjuk. Az állaga kellemes, nagyon jól pigmentált. Legalábbis a többi tusomhoz képest, nem véletlenül erre álltam rá, egyszerűen vele lehet első húzásra is a legfeketébb vonalat húzni. Gyorsan szárad, egyszerű korrigálni, mert egy kis nedves kozmetikai pálcával könnyedén letörölhető a hiba.

Ezeken a képeken látni a felkent tusvonalat majdnem szárazon, és száradás után kicsit maszatolva. Annyira azért nem dörzsölné meg senki sem a szemét, hogy így nézzen ki, szóval nincs baj vele ilyen téren.


Itt csap alá tartottam. Igazából még én is azt hittem, hogy egy kis ráengedett víztől már el fog tűnni, mert ha sminklemosáskor nem is, zuhany alatt teljesen eltűnik a szememről. Viszont ahogy látjátok, semmi kárt nem tett benne a ráengedett víz. Utána még nedvesen dörzsöltem, látszik, hogy úgy azért könnyen lejön.


Nagyon jó kis tus, szép vonal húzható vele, én még tartósnak is mondanám, mert tényleg sosem mozdult el nekem a helyéről, ennek ellenére vízzel mégis könnyen lemosható. Egy baja viszont van, ha a szem sarkáig húzzuk a tusvonalunkat, könnyezni kezd nevetéstől vagy bármitől kicsit a szemünk, és le akarjuk törölni, akkor menni fog vele sajnos a vonalunk is. De mivel nincs ráírva, hogy vízálló, mégis jól bírta a strapát a dörzsölésig, én emiatt nem húzom a szám. 

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése