2012. március 31., szombat

Essence - Catrice sajtótájékoztató

Remélem nem uncsi még a téma, bár attól tartok, a legtöbben annak fogják tartani. Bízom benne, hogy nem. Biztos hallottátok, hogy jó páran csütörtökön részt vettünk az Essence és a Catrice sajtótájékoztatóján, ami szuper volt. Olyan jó volt élőben látni azokat az arcokat, akiket egyébként is látok nap mint nap, csak képeken. Úgy éreztem, mintha mindenki ismernék.:D Minden lány nagyon aranyos volt így elsőre.:) Na de szerintem nem írok hosszas beszámolót, mert a többiek már úgyis leírtak mindent, plusz reggel 6kor kelek és irány megint a munka.:D Lássuk a képeket!

Először lássuk, mi várt ránk a helyszínen. Azért nem bánnám, ha ez így a szomszéd szobában állna mindig feltöltve.:D







Hami. Háttérben pedig az acskók, amik csak ránk vártak. De itt még csak sejtettük, hogy azokhoz nekünk is közünk lesz a végén.:D Külön lesz szó a szerzeményekről, de az is lehet, hogy csak apránként.



És a lányok!:) Akinek valaki nem ismerős, az szégyellje magát össze meg vissza.:D





Ez az a pillanat, amikor egy kupac blogos lány találkozik a feltöltött Catrice pulttal.:)


Ez pedig már a Sugar Shop, ahova becsüccsentünk nagyjából mindannyian, csak nem csináltam olyan sok képet sajnos, hogy mindenkit meg tudja mutatni.




Omnomnom.:)


4 megjegyzés :

  1. Én is szívesen lestem meg, főleg a képeket! ;)

    VálaszTörlés
  2. Dejó volt nektek.. :-) én is szívesen vettem volna részt rajta :-(

    VálaszTörlés
  3. Én nem unom, és azért kicsit irigykedem is :P
    az utolsó kép... most úgy elfogadnám (azt is)

    VálaszTörlés