2012. március 5., hétfő

Fehér körmök extrával

Most épp ez került a kezembe, bár nem egészen így terveztem. A lilás lakkot két rétegben használtam, aminek semmi nyoma kb a fehér lakkon.:D Pedig magában azért két rétegben is szokott belőle látszani valami. De igazából nem baj, tetszik így is, hogy csak lilás fényt adott a fehérnek. Valami körömnyomdázás azért feldobta volna.


Így készült:
- Az alap lakk után két rétegben fehérre festettem a körmeim.
- A gyűrűs ujjaimra egy kékes, elég átlátszó, csillámló szemcsékkel és lapokkal teli lakkot kentem.
- A többi ujjamra két rétegben szintén gyengén pigmentált, lilás lakkot kentem, aminek színét inkább csak az apró lila szemcsék adják, így a fehéren csak lila fény látszik.
- Erre jött a fedőlakk és kész is.


Amiket használtam:
- Essence BTGN alaplakk
- S-he (306 - fehér)
- S-he (375 - lila)
- Essence colour&go (25 glisten up!)
- Essence BTGN fedőlakk


Ez most nem lett túl bonyolult!:)

1 megjegyzés :