2012. március 11., vasárnap

Fekete-zöld smink

Mindig is imádtam az ilyen nagyon élénk zöld színt, főleg feketével párosítva. Szerintem annyira jól néz ki. Biztos ezért nem tudom elszakadni a régi winamp dizájntól sem.:D Szóval ezt a két színt most sminkbe öntöttem, szerintem körömbe is fogom hamarosan.:)


Amit használtam:
- Essence bázis
- Coastal Scents 88 Original (zöld, fekete)
- Coastal Scents 88 Ultra Shimmer (zöld)
- Essence hypno gloss szempillaspirál


És így készült:
- Felvittem vékonyan a bázist.
- Lapos ecsettel feketét vittem a szemhéjamra úgy, hogy ilyen szögletesebbek legyenek a szélek.
- Az alsó pillasor alá matt zöldet vittem fel ceruza ecsettel, és kihúztam egészen a fekete rész alá.
- Fényes/csillámos zöldet pufi ecsettel tettem az egész fekete részre, hogy kapjon egy ilyen zöldes fényt.
- Ugyanez a fényes zöld került a belső szemzugba.
- Spiráloztam és kész!



Háhá, milyen jól látszik a kontaktlencsém.:D Nem egészen úgy sikerült ez a szemsmink, mint ahogy terveztem (bár mindig így vagyok velük utólag:D), csak kísérleteztem.:)

3 megjegyzés :

  1. Nagyon ütős a két szín együtt! Nekem bejön, a felső meg olyan szép méregzöldes lett így :]

    VálaszTörlés
  2. a felső zöld brutálisan szép :$

    VálaszTörlés
  3. huh nagyon jó! De ha nem írod oda a lencsés dolgot, tuti fel se tűnik!!

    VálaszTörlés