2012. március 26., hétfő

Kedvenc körömlakkok

A következő kupac kedvencek a lakkok lesznek. Hát.. Más bevezetőt ez nem is igényel.


Balról jobbra:
- Orly Nailtrition
- Essence better than gel nails - top sealer
- Essence colour&go (where is the party?)
- Maybelline mini Colorama (96 Party Blue)
- Essence colour&go (enchanted fairy)




És hogy miért?


Orly Nailtrition
Általában kétkedő vagyok az ilyen csodalakkokkal szemben, de ez, hát a kutya fáját, működik! Gondoltam, egy próbát megér. Mondjuk én többet használom, mint javasolják, de azért igyekszem szüneteltetni időnként. Lemezesen töredező körmökre való ez a szérum, nekem pedig már jó ideje nagyon meggyűlt a bajom ezzel a töredezéssel. Használom egy ideje, nem mondom, hogy nem fordult elő azóta a probléma, de tényleg nagyon sokat segített.

Essence better than gel nails - top sealer
Akinek van, annak biztos nem kell elmondanom, miért szeretem. Nagyon gyorsan szárad, de nem csak magában, hanem az alatta lévő lakkok száradását is segíti, szóval nem kell hosszú ideig óvatosan ücsörögnöm a frissen festettem körmeimmel, még akkor sem, ha egymás után kenek fel 3 réteget plusz mintát. Nagyon elégedett vagyok vele ilyen téren. Sajnos sokkal tovább így sem marad fenn a lakk, nálam ilyen téren nem igazán teljesít, de a száradás miatt szuper.

Essence colour&go (where is the party?)
Hjaj, hát egy csoda. Nagyon szép. Aki olvas egy ideje, tudja, hogy imádok mindent, ami valamilyen színűnek kinéz, de ha ráesik a fény, akkor más. Mivel ez a lakk is ilyen, egyértelmű, hogy odavagyok érte. Alapból lilának tűnik, de szép zöldes fénye van. Csodaszéééép. Bár mostanában nem nagyon használtam, mert rákaptam a díszítgetésre, olyankor pedig jobban szeretek olyan lakkokat használni, amiknek nincsen semmiféle csodaképességük.

Maybelline mini Colorama (96 Party Blue)
Egész gyorsan szárad, és a színe annyira szuper. Igazából nem egy különleges darab. Ha most választanám ki a lakkokat, lehet, hogy az Essence colour&go lime up is idekerült volna, talán helyette, de sokat használom ezt  a babakéket, szóval azért méltán jutott be a postba.

Essence colour&go (enchanted fairy)
Selyemcukor rózsaszín. Igazi csecse cukorkaszín. Babás, nagyon szép selymes fénnyel. Szerintem az egyik legszebb a colour&go lakkok közül. Egyértelműen a színe miatt szerettem bele. Mást nem is tudok róla mondani.



8 megjegyzés :

  1. Az Orly biztos jólehet, én sem preferálom a csodalakkokat, de lehet, hogy beszerzekegyet. Mennyibe került?:)
    A BTGN lakkokat mindenki ajánlja nekem, de valahogy sohasem veszem meg, magam sem tudom, hogy miért...:(
    A Where is the party egy meseszép lakk, nekem ugyan nincs meg, de az tény, hogy gyönyörű ;)
    A Colorama lakk is csodaszép, az igazi babakék számokra :DDDD
    A másik essence is szép, bár én még nem láttam sehol :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a perfect nails-ben emlékeim szerint 1050ft volt

      Törlés
  2. Ezt a kedvenc lakkos posztot már én is fontolgatom egy ideje :D csak olyan sok, hogy húhha, lesz vele munkám :D
    Az uccsó pink Essence-t már tök régóta keresem, de nem találtam eddig sehol :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. biztos hamar elkapkodják, olyan széép:)

      Törlés
  3. A BTGN-t , Where is the party? -t, és a party blue-t én is imádom :$

    VálaszTörlés
  4. BTGN top sealer helyett én az Orly Sec 'n Dry lakkját használom. Nekem a BTGN furán lehúzható egy-két nappal a lakkozás után, de kellett vmi gyorsszárító, így lett belőle Orly:). Ez is nagyon szép fényesen tartja a lakkot, és szerintem tovább is tart.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi a tippet, arra lehet rápillantok majd, mert nem vagyok én sem maradéktalanul elégedett az BTGN lakkal, de a többinél, amim volt, csak jobb. sokkal.

      Törlés
  5. Mióta ilyen intenziven lakkozok, sajnos az én körmeim is töredeznek. :/ Azelőtt sosem volt ezzel bajom. :S
    Ezek a lakkok nagyon szuperül néznek ki! Mindig sajnálattal tölt el, hogy nálunk nem lehet Essence lakkokat beszerezni. :)
    Minicoloramám viszont van egy. Az egy sötétpiros darab. Elég ritkán használom, eddig talán mindössze kétszer, de meg voltam vele elégedve. (:

    VálaszTörlés