2012. március 10., szombat

Kedvenc mono szemhéjpúderek

Najjjóóó, picit csaltam, az egyik nem mono, de majdnem, és nagyon szeretem, muszáj volt közéjük tenni. Úgy vettem észre, hogy a kedvences bejegyzésekre van igény, úgyhogy amiből csak tudok, csinálok ilyen postot!:)


Balról jobbra:
- Loreal ColorAppeal (153 metal plum)
- Maybelline eyestudio (05 carbon frost)
- Essence fairytale (03 humpty dumpty)
- Essence (04 black goddess)
- Essence colour&shine (06 bling bling)


És hogy melyiket miért?


Loreal ColorAppeal (153 metal plum)
A legtöbbet egyébként a színéért. Ezt is! Egyszerűen eszméletlen gyönyörű ez az árnyalat, tökéletes hétköznapokra, de feldobva más színnel akár valamilyen alkalomra is. Essszméletlen! Emellett pedig nagyon-nagyon pigmentált, nem is porzik, lágy, szinte krémes állagú. Igazán kivételes darab.

Maybelline eyestudio (05 carbon frost)
A többi árnyalat is szép ezek közül a szemfestékek közül, de ez... Egyszerűen szemet gyönyörködtető maga a külső is, ez a színkavalkád. És hogy a végén ebből egy ilyen csodás, lilás szürkés szürkés rózsaszínes árnyalat jön ki, csodaszép! Plusz ez is remekül pigmentált, nedves ecsettel való felvitelnél pedig annyira szép lesz az eredmény, mintha folyékony fémet használnánk.

Essence fairytale (03 humpty dumpty)
Először meg sem akartam venni, de milyen jó, hogy megtettem. Kinyitottam és váó. Volt egy sötétebb és egy világosabb lila ebben a kollekcióban, első ránézésre annyira nem ütött el tőlük ez a szürke, de egymás mellett határozottan látszik a különbség. Imádom, csak úgy szikrázik a sokféle színű csillám benne. Pedig nem vagyok egy csillám megszállott, sőt, általában a matt szemhéjpúderek jobban tetszenek, de húúúh, ez pazar!:D És szintén kielégítő a pigmentáltság is.:)

Essence (04 black goddess)
Elég rég vettem ezt a szemhéjpúdert úgy, hogy az első feketém S-he volt. Azt akartam elhasználni, de mikor belenyúltam ebbe, tudtam, hogy ez sosem fog megtörténni.:D Elég volt mondjuk a tesztert megnézni. Tényleg nem vagyok csillámőrült, de ebben is olyan gyönyörű zöld és lila mikrocsillámok vannak, hogy atyaúúúúristen.:D A pigmentáltság remek, viszont kicsit porzik, ami fekete púdernél különösen veszélyes, de nekem megéri. Eléggé megfeledkeztem mondjuk erről a festékről, de ezután kicsit előbbre fogom tenni a fiókban.:)

Essence colour&shine (06 bling bling)
Na, ez a darab biztos sokatoknak megvan. Azt hiszem tavaly lehetett megvenni 299Ft-ért, nagyon megérte. Annyira gyönyörű, mint a napfényben szikrázó fehér hótakaró.:D Én első sorban a belső szemzugba szoktam használni, oda a legtökéletesebb szerintem.


vakuval

lámpafénynél

Kellemes hétvégét mindenkinek!:)

6 megjegyzés :

  1. ohh,elhiszem hogy kedvencek,mindegyik gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  2. Fuhh nagyon szépek. Ki vagyok akadva, hogy az essence ilyen kis árért milyen minőséget képvisel :)

    VálaszTörlés
  3. Olyan feketém nekem is van, zseniálisan gyönyörű, csak összetörtem már rögtön az elején, így hordozhatatlan, de még használom. Igazi fekete-fekete és hát igen, a csillámok... *.*

    VálaszTörlés
  4. A L'oreal annyira nagyon szép :$ persze a többi is :)

    VálaszTörlés