2012. március 2., péntek

Kedvenc rúzsaim

Korábban gondolkodtam kollekciós mutogatós bejegyzéseken, hogy külön a rúzsokat, szájfényeket, szemhéjpúdereket, spirálokat, ceruzákat meg minden izgit csoportosítva, de most maradtam annál, hogy a kedvenc darabjaimat mutatom csak meg, amiket valamiért különösen szeretek. Valószínűleg lesz még ilyen bejegyzés más dolgokkal, remélem, örültök neki!:)


Balról jobbra:
- Miss Sporty Perfect Colour Lipstick (Dream 005)
- NYX Lip Smacking Fun Colors (602 Sash)
- Rimmel Lasting Finish (070 Airy Fairy)
- New York Color (409 Fragile Pink)
- Manhattan Creamy Nude Lipstick (53H Rosewood)
- Essence Urban Messages Lipstick



Pár szó arról, hogy melyiket miért szerettem meg:


Miss Sporty Perfect Colour Lipstick (Dream 005)
Van még néhány piros rúzsom, de ez kerül elő valahogy mindig. Tökéletes számomra az állaga, kicsit keményebb, de extra szuper nagyon jól pigmentált, olcsó is volt, a szín gyönyörű. Szóval ha piros, akkor nálam ő a befutó. Imádom!

NYX Lip Smacking Fun Colors (602 Sash)
Ez egy olyan igazi leheletnyi rúzs. Csodaszép fagyos rózsaszín fényt ad a szájnak, kellemes krémes az állaga, egyenletesen kezd el kopni a szájról. Amikor a krémes érzés már eltűnt, a rózsaszín fény még mindig megvan. Nem túl feltűnő, de mégis sokat adhat egy sminkhez.

Rimmel Lasting Finish (070 Airy Fairy)
Igazi telitalálat. Gyönyörű rózsaszín ez is, de a nude árnyalatok felé hajlik kicsit. Az én szám színétől nincs olyan nagyon messze, valamivel rózsaszínebb, és egyenletessé teszi az ajkakat, nem beszélve az aranyló fényről. Csodás! Az illata pedig nagyon kellemes.

New York Color (409 Fragile Pink)
Amikor megjelent nálunk a NYC, szerettem volna kipróbálgatni minden termékcsoportból egyet, a rúzsok közül pedig rá esett a választásom. Valamiért, ahogy elnézegettem a színeket, ez tűnt ki legjobban a többiből, és fogott meg. Nem bántam meg, a színe csodás. Kicsit olyan rikító, neonos, de nem tolakodóan. Imádom!

Manhattan Creamy Nude Lipstick (53H Rosewood) /háhá Pretty Little Liars:D:D:D/
Egy igazi természetes árnyalatú rúzs. Na, ez tényleg nagyjából a szám színének felel meg, annál picit barnásabb. Kellemes krémes állagú, viszont a szín miatt, ha nem is visszük fel precízen, akkor sem néz ki hülyén.

Essence Urban Messages Lipstick
Ő is belopta magát a szívembe nagyon gyorsan. Kicsit ez is rikító, mint a NYC rúzs, de egyébként szájon nem tűnik annak, bár attól is függ, mennyire vastagon visszük fel. Hétköznapokra nagyon szeretem használni.



Miss Sporty - NYX - Rimmel - NYC - Manhattan - Essence
természetes fény

vaku

Remélem, tetszett a bejegyzés, és kíváncsiak vagytok a folytatásra! Kellemes hétvégét!:)

5 megjegyzés :

  1. A tökéletes rúzskészlet majdnem, én még hiányolok egy lilásabb és egy korallos színt :) ÉS akkor le tudnám élni az életem ezekkel a rúzsokkal :D
    üdv: janetsbeautyzone.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. gyönyörűek :$ főleg a középső 4 tetszik *-*

    VálaszTörlés
  3. Nekem a Rimmel és a Manhattan tetszik nagyon, már régóta keresek hasonló színű rúzst, de akkor szétnézek a Rimmel pultnál... :)

    VálaszTörlés
  4. Ez a bejegyyzés nagyon jò, legyel ilyen körömlakokròl is :-)

    VálaszTörlés
  5. Szeretem az ilyen bejegyzéseket,nagyon! Ki is néztem már az egyik sminked miatt magamnak a NYC Fragile pink-et. Az Airy Fairy nekem is nagy kedvencem, lassan el is fogy, lehet újra is veszem majd.

    VálaszTörlés