2012. március 16., péntek

Kedvenc szájfények

A következő kedvenc adag. A szájfény nem teljesen igaz, mert idevettem a Manhattan lipcream-et is, ami igazából nem szájfény, de ilyen szájkrém kategóriát nem tudtam volna csinálni.:D


Balról jobbra:
- Manhattan soft mat lipcream
- Max Factor max effect gloss cube (11 Spicy Plum)
- Essence holografics (02 holoberry)
- Essence the twilight saga eclipse (03 ready to be bitten)
- NYX Gloss (36 ballerina pink)



Pár szó a miértekről:


Manhattan soft mat lipcream
Nagyon vadásztam már jó ideje olyan rúzsokra, amiknek csak szép színük van mindenféle csillám, fény, és egyéb hülyeség nélkül. Ennek a krémnek pedig nagyon örültem, mikor megláttam, kérdés sem volt, hogy kell-e vagy nem. Az árnyalatot sajnos nem tudom megmondani, nincs ráírva. Szép rózsaszín, nem olyan természetes, de nem is üt el olyan élesen a szájtól. Szeretem!:)

Max Factor max effect gloss cube (11 Spicy Plum)
Ezt még Make you up! Andinál nyertem. Ami különösen tetszik benne, hogy tartós tényleg, már a felkenésnél érezhető ez a tartósság, és stabilan marad a helyén, nem úgy mint a legtöbb szájfény. Nyugodt szívvel fel merem kenni, nem úgy, mint általában a pigmentáltabb darabokat. Egyenletesen kopik, remek kis cucc!

Essence holografics (02 holoberry)
Na, ez már a szerelem kategória.:D A legeslegkedvencebb szájfényem. Szerintem egészen addig, amíg nem sikerül megszereznem az Inglot AMC szájfényeket.:D Az képek és videók alapján is hatalmas szerelem, élőben nem is tudom mit lesz.:D Na de ez az Essence. Eszméletlen szép. Csodás rózsaszín, a fénye pedig teljesen más. Gyönyörű, káprázatos, eszméletlen, felfoghatatlan és imádom. Rossebeket... Szerelmes vagyok belé!:D:D

Essence the twilight saga eclipse (03 ready to be bitten)
Ő sem egy elhanyagolandó szájfény. A tégelyben még nem is tűnt olyan izgalmasnak, amilyen szájon. Nagyon baba. Csak kicsit tűnik fehéresnek a szájon, egyébként meg tele van eszméletlen szép, rengeteg színű csöppnyi csillámokkal. Találunk benne lilát, kéket, rózsaszínt, ezüstöt, pirosast, de én még sárgát és zöldet is simán kinézek belőle.:D Egy baja, hogy ha kicsit elmocorog a szájról, vagy elkenjük, akkor csillámban úszik az egész arcunk.

NYX Gloss (36 ballerina pink)
A színe valami kegyetlen.:D A felső képeken látszik inkább, a kezemen annyira nem durva rózsaszín. Majdnem rikító rózsaszín, a Barbie házam volt ilyen színű fénykorában szerintem. Ez tetszik benne igazából legjobban. És ami még különleges benne, a citromos illat. Télen lett meg, akkor furcsa volt, de nyárra tök jó.


vaku

lámpafény

5 megjegyzés :

  1. ...essence holografics gyönyörű, már így a fotók alapján szerelmes lettem :)))
    az NYX naggyon rószaszín, kell!-kell :D

    VálaszTörlés
  2. a Manhattan soft mat lipcream <3 nekem is van egy *-* imádom :$

    VálaszTörlés
  3. Manhattan és az Essence nekem is megvan, mindkettőt nagyon szeretem, bár a Manhattenből egy kicsit más szín van meg, ez jobban tetszik, úgyhogy lehet beszerzem ezt is :D

    VálaszTörlés
  4. nekem a holoberry annyira nem tetszett a számon, így most van egy vadiúj darabom :/ pedig amúgy gyönyörű volt..

    VálaszTörlés