2012. március 29., csütörtök

Kék csillámos körmök

Hulla vagyok, de a blog nem állhat le.:D Most értem haza az Essence-Catrice sajtótájékoztatóról, ami szuper volt. Majd lesz persze beszámoló, szerintem hétvégén, holnapot nem mondom biztosra, nem tudom, mikor érek haza. Na de a bejegyzés! Tegnap csináltam ezt a mánikűrt:D, gondoltam, kipróbálom, hogy a sima csillám hogy szuperál töményen a körmeimen. Nekem tetszik az eredmény.:)

Így csináltam a csillámost:
- Ugyanúgy két rétegben babakékre festettem.
- Fogtam a csillámot és egy lapos, béna kis ecsetet, aminek műanyag szálai vannak, ezt nem sajnáltam.
- Fedőlakkal átkentem a körmöm, az ecsettel pedig beletapogattam a csillámot.
- Vártam kicsit, ezután megint átkentem fedőlakkal. Ennyi!:)


Termékek:
- Essence BTGN alaplakk
- Maybelline mini Colorama (96 Party Blue)
- Essence allround talent lakk
- Rose Cosmetic csillámpor

3 megjegyzés :

  1. az első mondatodon olyan jót vigyorogtam, bolond lány! :) a körmöd pedig vidám, tavaszias, tetszetős! ;)

    VálaszTörlés