2012. március 22., csütörtök

Kis vásárlás vééégre

Elég régen vásároltam már csak így sminktermékeket, de más dolgokat is..:D Plusz ma megérkezett az oasap.comról a rendelésem is. Nagyon örültem, főleg mert jobb a táska, mint vártam, de neki majd külön bejegyzés lesz, ahogy még pár dolognak ebből a postból.:)


DM:
Essence ecset - 399Ft
Essence quick dry topcoat - 549Ft
Essence műszempilla - 799Ft

Az ecsettel nagyon szemeztem képeken, mert imádom az ilyen ecseteket, és a hasonló Sigmám az, amit talán szinte mindig használok. Mivel nem bánnám, ha ugyanazt közelebbről 400Ft-ért megkapnám, vagy hasonló jót, teszek egy próbát vele.:) A fedőlakk.. BTGN fedőlakkot akartam nagyon, de mivel két helyen sem láttam, és már nagyon szükségem van egyre, megvettem ezt, és erősen bízom benne, hogy tényleg gyorsan fog száradni ő is, meg ami alatta van, mert emiatt imádom a másikat. A műszempilla pedig szintén rég ki van nézve, bár választék nem volt belőle, de elsősorban a ragasztó miatt vettem, ugyanis Made in Beauty Niki ajánlotta még, hogy ő jobban szereti, mint a Duot, és hogy ha mindenhova szeretnék ragasztgatni mindent, akkor vegyem az utóbbit, de szempillához ő az Essence-ét ajánlja. Én hiszek neki, nem is kell mondanom, miért.:)

Rossmann:
Essence I love Style folyékony tus - 749Ft
Essence nail art designer set - 599Ft
Catrice lakk (Genius in the bottle) - 749Ft

Tust már keresgéltem, mert azért a TCW-ben annyira mégsem bízom, remélem nem okoz nekem csalódást ez. Hopsz, már okozott is.:D Most nyitottam ki, és ilyen hülye az ecset... Na hát most szomorú vagyok, ecsetest akartam.:D Na mindegy, kipróbálom azért vagy a fene tudja.:D A kis körömdíszítő szett az ami egyébként hülyeség, hát azok a szivacsok viccesek nagyon... Az ecset fogott meg benne, gondoltam kipróbálom, mert szükségem van egyre. Pontozót is szeretnék már, persze ott, ahol voltam, nem találtam egyetlen darabot sem.:D A Catrice lakk. Szerintem azoknak, akik olvasnak blogokat, nem is kell mondanom az ég világon semmit. Mindannyian tudjuk, mi ez, minek a koppintása. De akinek nem mond semmit, itt van Carmenesque mai bejegyzése erről a lakkról: Genius in the bottle.

Douglas:
Bourjois Volume Glamour spirál
Bourjois Khol & Contour ceruza
kettő együtt volt 2700Ft

Már annyira nagyon rég szerettem volna valamilyen Bourjois terméket, de még semmi olyat nem szúrtam ki, ami megfogott volna. Egy sokadik ugyanolyan színű valamit meg nem akartam. Most láttam a Douglas-ben/ban, hogy a spirál mellé adnak ajándékba egy ceruzát, gondoltam, ez nekem szól, gyere velem.:D Mindegyikből volt kirakva teszter, szóval meg tudtam nézni őket jobban, szimpinek is találtam mindegyiket, remélem nem bánom meg.:)

H&M:
vászoncipő - 2490Ft
szöszleszedő izé - 490Ft

Tavaly a Deichmanban vettem egy kék vászoncipőt, amit annyit használta, hogy szegény tönkre is ment. Most is láttam ott egy olyat, ami nagyon-nagyon tetszett, de H&M-es cipőben még nem csalódtam, úgyhogy megvettem ezt, bár babarózsaszínt szerettem volna, helyette lett ez a málna.:) A szöszölős ragacs bigyó pedig azért lesz szuper, mert télen vettem egy jó kis fekete nacit szintén a H&M-ben, aminek egyetlen baja, hogy szinte csak úgy szívja magára a szöszöket. Szerintem körbemennék a lakásban, kb. az összes polcról az összes por a nadrágon végezné, vagy én nem tudom.:D

Remélem nem volt uncsi!:)

15 megjegyzés :

  1. ezt a táskát én is néztem, barnában. végül nem ő jött.:D

    VálaszTörlés
  2. Jó dolgokat vettél, a Bourjois meg jó vásár volt :)

    VálaszTörlés
  3. A táska nagyon tetszik, meg persze a többi is :]
    a quick dry fedőlakkot imádom, kb egy perc alatt meg szokott száradni a körmömön, remélem neked is beválik majd :]

    VálaszTörlés
  4. Ja, a kedvenc részem (kifejezésem) ebből a bejegyzésből a "szöszleszedő izé" :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a lakk miatt most megnyugodtam:D remélhetőleg nekem is így beválik majd.:)

      hát nem tudok neki más nevet:D:D:D

      Törlés
  5. A szöszleszedőt én az ikeában veszem, olcsóbb. Sőt, ott már van "utántöltő" is, amikor az emebr csak a hengert veszi meg, 2 van egybe csomagolva és asszem az is olyan 300-400 forintba kerül.
    A táska brutál. :)))

    VálaszTörlés
  6. Az én felsőm mikor jön már meg =((

    Nagyon irigy vagyok a táskádra! Amúgy ő mekkora méretekkel rendelkezik?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. lesz róla egy részletes post, szerintem holnap, ahhoz lemérem:)

      Törlés
  7. én is ezt a tatyót rendeltem meg :D és a bourjois csomagban nem fogsz csalódni szerintem:) főleg a spirálban nem :D

    VálaszTörlés
  8. Én is lecsaptam tegnap egy ilyen piros cipőre :) Bár szemeztem a citromsárgával is, de nem mertem bevállalni :) De pl. láttam a New Yorkerben is ilyen tornacipőket, és így utólag örülök, hogy nem oda mentem be először, mert tuti, hogy ott a feketét vettem volna meg, így meg legalább van egy élénkebb színűm, nem mindig a fekete... :)

    VálaszTörlés
  9. halihó sziasztok!
    lecsapnék a cipőre is rögtön, hasonlót vettem pár hónapja de különböző okokból kifolyólag meg kellett tőle válnom, de most pótolni szeretném, de már több üzletet is bejártam és nem kapható (csak az az újabb béna topánka jellegű, de a színei is kopottak) nekem zöld volt és megőrültem érte. de ez a szín is tetszik, szóval ha ezt a fazonút bárki látta bárhol kérlek jelezzetek nekem és írjátok meg, hogy hol! budapesten lenne a legjobb amúgy de ha vidéken van az se gond, mert megoldom valahogy...nagyon kell az a cipő :D előre is köszönöm a segítséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is kerestem, mert imádom, és akartam más színben is, de csak fehér volt ilyenből Győrben

      Törlés
    2. Igen, eddig pesten énis csak azt találtam mindeddig, de fehér cipőt évek óta nem veszek mert nagyon kényes, meg amúgy sem az én színem. kár, nagyon sajnálom, köszönöm a gyors választ azért.

      Törlés