2012. március 7., szerda

Lovely Make Me Happy szájfény

Nemrég szúrtam ki teljesen véletlenül ezt a szájfényt a Lovely polcain. Hát nem egy Inglot AMC szerelemszájfényem, de nagyon megtetszett ez a sokféle szín, úgyhogy csak idő kérdése volt, mikor veszem meg. A héten eljött ennek is az ideje.:)

Lovely Make Me Happy lip gloss - Rossmann - 5-600Ft



A csomagolás picit gagyi, de azért tűrhető. A dőlt betűs feliratok szép, de a fényes kupak nagyon gyűjti az ujjlenyomatokat sajnos. A kupak kicsit kékesnek látszik bizonyos szögből nézve, de első ránézésre ezüstnek tűnik inkább. A legérdekesebb a csomagolásban az applikátor. Ilyet még sosem láttam és nagyon meg is lepődtem kibontás után. Egyébként butus voltam, mert az első darabot vettem le a polcról a tömeg miatt, és látszik azért, hogy már jó párszor kibontották... Az applikátor szárának tövénél nagyon összegyűlt a szájfény, ami 1-2 lecsavarás után azért nem látszik ennyire. Na mindegy.

Szóval az applikátor egy elég puha kis gumiszerű lapocska, ami végül is elég jó kialakítású, illeszkedik a száj formájához, viszont elég szerencsétlenül lehet vele dolgozni. Két mártás elég ahhoz, hogy kellő mennyiségű csillámot tartalmazó szájfény kerüljön a szánkra. Pontosan nem lehet felvinni, de mivel nincs igazán színe, nem tűnik fel senkinek a pontatlanság.


És ez a rész számomra a csúcs.:D Oké, hogy felvidít ez a sok szép szín, de a boldogság molekulákat nem tudom hova tenni.:D Meg a fél fordítást se...:)


Az állaga elég sűrű, ici-picit ragadós, de nem jobban, mint bármelyik szájfény. Az illata édeskés, tömény vaníliapudingra emlékeztet, nekem kicsit zavaró, és felkenés után is érződik egy darabig. A szín érdekes. Nagyjából minden szögből más, fényviszonyoktól is függ. A csillámok főleg türkizek, de találunk benne lilát is. Természetes fénynél inkább a türkiz látszik dominánsnak, lámpafénynél rózsaszínes, lilás, de látni benne narancsot is akár, szóval elég nehéz meghatározni.:D



Összességében szép-szép, és ennyiért én azt mondom, hogy egynek elmegy simán. Az applikátor kicsit idegesítő, és nem bánnám, ha több csillám lenne benne, de olyan kis csecse a színe.:D

7 megjegyzés :

  1. Kíváncsi lettem volna szájon milyen :D mondjuk nekem az applikátor miatt nem kéne :/ :$ fura

    VálaszTörlés
  2. boldogság molekula, ez jó :D

    VálaszTörlés
  3. Kíváncsi vagyok, mikor jön el az orgazmus molekula ideje... :S

    VálaszTörlés
  4. Érdekes az az applikátor.
    Amúgy én még előrecsomagolt felvágottakból sem az elsőt szoktam elvenni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindenből...mindenből benyúlok a hátsó termékért :D biztos ami tuti biztos :D

      Törlés
  5. Én még karácsony előtt vettem ilyet kereszttesómnak az ünnepre. Csúnya dolog, de megszagoltam :D Áááá, nagyon édes, de finom illata van. A boldogság molekulán meg behaltam :D

    VálaszTörlés
  6. Az applikátora tényleg nem valami jó, de akkor is muszáj beszerezni egy ilyet :D

    VálaszTörlés