2012. március 1., csütörtök

Egysejtű élőlényes körmök

Az eredeti cím mintás köröm volt, de eperpanna annyira jól megfogalmazta, hogy meg kellett változtatnom.:D De hogy milyen minta ez valójában, azt ne kérdezzétek....:D:D:D Leopárdnak indult volna amúgy, de kicsit elkalandozott ilyen nagyon össze-visszaságba. Szerintem hamar le fogom mosni.:D


Így készült:
- Két rétegben festettem a körmeim ezzel a türkizes zölddel (színtévesztőnek érzem magam néha:D).
- Fekete, díszítő ecsetes fekete lakkal csíkokat, félköröket és egyéb random mintákat festettem rá.
- Ezután itt-ott a fekete részek közé babakék lakkot cseppentettem.

Inkább falevelekre emlékeztet, mint bármilyen más mintára, majdnem átfestegettem falevelesre és mellé virágokat, de most nem akartam ekkora színkavalkádot a kezemre.:D


Amit használtam:
- Orly Nailtrition
- Lovely Color Mania (nem találom az árnyalatot)
- Nail Star díszítőlakk
- Maybelline mini Colorama (96 Party Blue)
- Essence BTGN fedőlakk


8 megjegyzés :

  1. ezek kérlek szépen egysejtű élőlények az őslevesben. az evolúció első lépcsőjét alkottad meg körmeiden. (:

    VálaszTörlés
  2. eperpanna... :DDD
    Nem rossz ez, kis tavaszias! :]

    VálaszTörlés
  3. Mikor először megláttam a kiwi jutott eszembe:)

    VálaszTörlés
  4. Wááó . :D eperpanna nagyon jó nevet talált :D:D:D

    VálaszTörlés
  5. nekem nagyon tetszik, bár megértem, h a mindennapokban nem biztos, h jól funkcionál a különféle színű ruhakombókhoz.
    de rég találkoztam már az egysejtű szóval így leírva! :))

    VálaszTörlés