2012. március 23., péntek

Mystery Gang koncert körmök

:D:D Végre végre végre juhúúúú. Igaz, múlt héten voltam, de olyan jó volt végre menni, és micsoda áldás, hogy ma is lesz felénk. Rám fog férni egy nagy adag örömtánc.:) Bár most tök álmos vagyok, a fejem is fáj kicsit, de estére biztos összeszedem magam. Na jó, nézzük a körmöm, nem az egyéb hülyeségeim miatt olvastok!:)

Így készült:
- Alaplakk után két réteg pirosat kentem.
- A gyűrűs ujjakra fehér került szintén duplán.
- A körömnyomda mintákból kiválasztottam ezt a zebra mintát és a gyűrűs ujjakra a fehér alapra feketével nyomtam rá.
- Fedőlakk és kész.


Használt termékek:
- Orly Nailtrition
- S-he (424)
- S-he (306)
- Essence nail art stampy (fekete)
- Essence nyomdakészlet
- Essence quick dry topcoat (róla még írok)


2 megjegyzés :