2012. március 24., szombat

Oasap táska

Hát ő volna az első oasap rendelésem. Nem voltam nagy választék a 30$ alatti táskákból, erre mondtam még azt, hogy nem is olyan rossz. Azóta bővült a kínálat szerencsére, úgyhogy szerintem én amíg lehet, táskákat fogok rendelni, mert szerettem volna venni már párat, de amiket üzletekben látok, nagyon ritkán tetszenek, vagy ha jó, drága. Úgyhogy ez nekem most szuper lehetőség kicsit bővíteni a repertoárt itthon táska ügyben.

Sokaknak nagyon negatív tapasztalatuk volt a rendelésükkel, kicsit aggódtam én is, de szerencsére jobbat kaptam, mint amire számítottam.

Megrendeléshez és egyéb infókért az alábbi linkre kattintsatok:

A hivatalos mérteket is innen néztem inkább meg, megfelelnek a valóságnak:
Vatagság: 10cm
Magasság: 36cm
Szélesség: 35cm



A táska 3 színben kapható, barna, fehér és fekete. A fehér mellett döntöttem, a barna nem az én színem, fekete táskám meg már van elég, és a fekete a szegecsekkel olyan nem tudom milyen lett volna, nem akarok csúnyát írni, de az nem az én világom. És nem a rockeresre gondolok, mert inkább olyan "imádom a diszkózenét és szegecses táskám van" hatású nekem, szóval ezért nem. Így még elviselem.




A szegecsek nem mindenhol állnak egyenesen, aminek az az egyszerű oka, hogy nem hagyományos szegecsként vannak a táskán, hanem ilyen kis gombszerű fémeken, emiatt picit elforognak. Nekem tetszik ez a megoldás, talán így biztosabban maradnak a helyükön.


Ez a kis anyagdarab az ami tartja a táska súlyát, erre kell akasztani a pántot. Nem tudom, mennyire lesz ez így erős, és mennyit bír majd a táska, remélem nem lesz gond. Mondjuk ha lehajlik a táska felső része, akkor valamivel kisebb a pakolórész, mintha kézben fognánk.



És így fest felakasztva. Üresen kicsit furcsa, de a képek kedvéért nem tömtem ki, remélem nem gond.

5 megjegyzés :

  1. Hét inygen elmegy, de 1 fillért nem fizetnék érte

    VálaszTörlés
  2. imàdom a szegecses cuccokat.szerintem szèp a tàska,nagyon bejon

    VálaszTörlés
  3. Pont ilyet "rendeltem" én is csak barnában, nagyon bejön.:)

    VálaszTörlés