2012. március 25., vasárnap

Pénteki smink

A nem túl vidám ábrázatért és az utolsó homályos képért bocsánat, mostanában nagyon nem vagyok a toppon, de sosem akarom, hogy a rossz hangulatom látszódjon a blogon, a napokban viszont nem nagyon tudom legyűrni, ezért előre is elnézést kérek, próbálok vidámabb képeket összehozni, amennyire csak tudok. Így néztem ki pénteken, nem akartam erős sminket csinálni. Elsősorban az új spirál, tus és ceruza teljesítményére voltam kíváncsi. Részletesebb bejegyzés jönni fog róluk.

Arc:
- Missha Perfect Cover BBkrém (no.21)
- Essence stay allday korrektor (20 soft beige)
- 3W Clinic púder
- NYX pirosító (Angel)

Szem:
- Urban Decay Primer Potion
- Coastal Scents 88 Original (bőrszín, barna, szürkésbarna a szemöldökre)
- Essence I love style folyékony tus
- Bourjois Khol & Contour (72 Noir Expert)
- Bourjois Volume Glamour spirál

Száj:
- Max Factor Max Effect gloss cube (11 Spicy Plum)


Most nem írom le, hogy készült a szemem, mert annyi hasonló sminkem van, hogy semmi újat nem tudnék írni. De ha valaki szeretné, jelezze, és már írom is!



Még egyszer bocsi a homályért...

4 megjegyzés :

  1. Olyan szomorú szamuráj vagy, sajnálom. Remélem, hamarost boldogságfelhőben úszol, mi pedig a somolygós képekben! ;)

    VálaszTörlés
  2. Olyan kis aranyos vagy, nincs okod szomorúnak lenni. :)

    VálaszTörlés
  3. És még én vagyok a bánatos ?:D Amúgy nagyon jól áll a smink:$

    VálaszTörlés