2012. március 14., szerda

Piros barna narancs smink 2

Újra megcsináltam egész arccal, tusvonallal. Bár nem túl vastag, de vonalnak vonal.:D Nem néztem meg, hogy az előző milyen volt pontosan, úgyhogy különbség lehet, de a lényeg ugyanaz: piros smink.

Arc:
- Maybelline Affinitone alapozó (03 light sandbeige)
- Essence stay allday korrektor (20 soft beige)
- Manhattan soft compact púder (naturelle)
- Sleek pirosító (pan-tao)

Szem:
- NYX bázis (skin tone)
- Coastal Scents 88 Original (piros, barna, narancs, bőrszín, szürkésbarna a szemöldökre)
- TCW tus
- Essence szemceruza (04 white)
- Essence hypno gloss spirál

Száj:
- Essen ce Urban Messages (narancs)


Így készül a szemem:
- Vékonyan eloszlattam a bázist az ujjammal.
- Lapos ecsettel a mozgó szemhéjamra piros szemhéjpúdert vittem fel.
- A mélyítővonalhoz pufi ecsettel barnát használtam, illetve az alsó pillasor alá ceruzaecsettel is ez a szín került.
- A belső szemzugba világos narancsot tettem, amit összekötöttem a mélyítővonal és az alsó pillasor barnájával.
- A széletek bőrszínnel finomítottam.
- A vízvonalam fehér ceruzával húztam ki.
- Tusvonalat húztam.
- Spiráloztam és kész!



Remélem tetszik az összkép!:D

6 megjegyzés :

  1. Látod,milyen más tusvonallal!Így mar nincs ,,sírós ,, szemed.

    VálaszTörlés
  2. a szemlesütős képnél meglepődtem a valódi pirosságán, ez aztán tényleg piri!
    tetszik egyébként, jól sikerült.

    VálaszTörlés