2012. március 3., szombat

Piros barna narancs smink

A piros elég szokatlan és nem kicsit tűnnek tőle pirosnak a szemek, szóval veszélyes.:D Ilyen sminknél külön ügyeljetek rá, hogy ne legyen kicsit sem piros a szemetek, mert nagyon kiemelheti. Egyszer egyébként egy kicsit pirosas bordós sminkkel mentem suliba, és reggel anyu nézett rám, hogy milyen pirosak a szemeim, pedig nem...:D Az ötletet egyébként egy pulcsim adta, ami alapból fehér, és barna, piros, narancssárga kis szívek vannak rajta. Valahogy szerettem volna összekombinálni ezeket a színeket, de több barna kellett volna a piros helyére, és több narancs.


Amit használtam:
- NYX bázis (skin tone)
- Coastal Scents 88 Original (piros, sötétbarna, narancssárga)
- Essence szemceruza (04 white)
- Essence hypno gloss szempillaspirál

(és utólag nézve, jót tett volna az egésznek egy tusvonal..)


Így készült:
- Az ujjammal vékonyan eloszlattam a bázist.
- A szemhéjra piros szín került lapos ecsettel, kifelé is elmostam.
- A mélyítővonalba és szem külső részére sötétbarnát vittem fel pufi ecsettel.
- A belső szemzugba narancs színt használtam ceruza ecsettel, ezt összekötöttem a mélyítővonal barnájával.
- Az alsó pillasor alá a barna és a piros keverékét tettem.
- A vízvonalamra fehér ceruza került.
- Spiráloztam és kész!



Remélem tetszik!:)

10 megjegyzés :

  1. Szerintem egy ilyen sminknél kell egy - legalább vékony - tusvonal, és az szépen elszeparálja a pirosat a szemtől, mindjárt más a hatás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, egyetértek:) utólag én is éreztem a hiányát, csöpp betűkkel oda is írtam:D

      Törlés
    2. Buktam, a bevezetőt elolvastam de a termékek listáját nem :DD

      Törlés
    3. chh pff csssz:D:D:D nadeilyet....:D:D

      Törlés
  2. Bizony!Igy olyan vagy,mintaki sirt,vagy szemgyulladasos!

    VálaszTörlés
  3. Juj de durva színek. Én szívesen megnéztem volna egy egész arcos képet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen én is, hogy hogyan áll az arcodon, De azért tetszik nagyon :)
      üdv: janetsbeautyzone.blogspot.com

      Törlés
    2. hmmmm, lehet akkor újracsinálom tusvonalas egész arcos verzióban:)

      Törlés
  4. Én is a tusvonalat hiányoltam, de ettől függetlenül a színek tetszenek! :]

    VálaszTörlés
  5. végre piros szemsmink! :D
    mindig mindenki retteg tőle, és tiltólistára rakják, pedig szerintem gyönyörű szín, ha sikerül szépen eltalálni. nagyon jó lett! csak néha úgy megnézném egész arcos képeken is, mert úgy jobban "átlátni". de nem szólok bele... :D

    VálaszTörlés