2012. március 17., szombat

Tavaszi pázsit körmök

:D:D:D Miccccsoda cíííím! Akartam virágokat is, még lehet, hogy festek is rá, csak valami odapasszoló kellene. A lényeg az volt, hogy alapnak a színváltós zöld lakkom használtam, ami átmegy sárgába. És azt szerettem volna, hogy még akkor is pázsitnak nézzen ki, amikor sárgára vált. Sikerült!:)


Így készült:
- Az alaplakk után két nagyon vékony rétegben felkentem a zöld-foszöld-sárga lakkom, ami nem volt elég a teljes fedéshez, ezért is jött az ötlet, hogy még valamit trükközök vele.
- Szivacs segítségével először a sima zöldet ütögettem az egész körömre.
- Utána szintén szivaccsal ugyanúgy világos zöldet is használtam minden köröm egész felületére. Ettől olyan kicsi zavaros, és fűszerűbb lett (szerintem!:D).

Kivételesen NEM használtam fedőlakkot, mert a szivacsozásnak köszönhetően furcsa, kicsit rücskös, egyenetlen lett a köröm felszíne, amitől szerintem még pázsitszerűbb lett. Apró elmosódott virágokat lehet, hogy fogok rá rajzolni, semmiképp sem pöttyökből álló mesevirágokat, amiket általában szoktam, mert ehhez sokkal jobban passzolna, ha zavaros lenne.


Amit használtam:
- Essence BTGN alaplakk
- Mia Secter Mood (Green to Yellow)
- Essence colour&go (Check me out)
- Essence colour&go (Lime up!)


Remélem tetszik! További kellemes hétvégét!:)

2 megjegyzés :

  1. nagyon szép és főként érdekes lett :DD tetsziik :P

    VálaszTörlés
  2. a foszöld megnevezés a legjobb :D:D de tök jó lett, szerintem is fűszerű :D
    (roni)

    VálaszTörlés