2012. március 18., vasárnap

Tavaszias smink

Legalábbis valami kezdemény. Egyáltalán nem vagyok rá büszke, újabb kísérlet volt, aminél megint csak utólag látom, mi mindent csináltam volna másképp. Na de mindegy, nézzük meg és elemezzük!:D



Amit használtam:
- Essence bázis
- Coastal Scents 88 Original (rózsaszín, babakék, sötétlila)
- Miss Sporty szemceruza (001)
- Essence szemceruza (04 white)
- Essence hypno gloss spirál


És ahogy készült:
- Vékonyan felvittem a bázist.
- A mozgószemhéjra és az alsó pillasor alá került a rózsaszínből.
- A belső szemzugba és a felső részre babakéket tettem.
- A két szín közé a mélyítővonalhoz kevés sötétlila került, ami a kékkel keveredve egész érdekes lett.
- Az alsó vízvonalra fehér, a felsőre pedig a tus hiánya miatt feketét használtam, de most is hiányzik a szememnek a tus...:D Látod SUZY!!!:D:D:D
- Spiráloztam és kész!


Legyetek jók!

6 megjegyzés :

  1. Nekem tetszik :) Szerintem szép lett :)

    VálaszTörlés
  2. Csudi szép ez a szín, de a tusvonalat tényleg húzd meg. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon dögi, de én is valami kis tusvonalat hiányoltam :$

    VálaszTörlés
  4. Szép lett :) Tusvonallal még szebb lenne :D Amúgy meg add nekem a szemed :P

    VálaszTörlés