2012. április 6., péntek

Bourjois szemceruza

Korábban a spirálos bejegyzésnél hallhattatok már erről a ceruzáról, a spirállal együtt kerültek 2700Ft-ba, ami azért elég jól hangzik, főleg, hogy két nagyon jó kis terméket kapunk. Na, szépen lelőttem előre, hogy nekem bevált és tetszik, de nem baj.

Bourjois Khol & Contour - Douglas
Bourjois Volume Glamour Mascara - 2700Ft



A csomagolás, mint a legtöbb fekete szemceruzánál nem meglepően, fekete színű. Ezüst betűkkel találunk meg rajta minden szükséges információt. A külsőre vonatkozó tulajdonságokat ezzel a két mondattal szerintem le is tudtam. Max még annyi esetleg, hogy kb. akkora, mint egy Miss Sporty ceruza, vagy egy picit kisebb, abból már szerintem faragtam.:)


Aztán lássuk a lényegi részt, a belsőt. Nagyon szép fekete ceruza, remekül fog, és eszméletlen puha. Ami mondjuk ezen az alsó képen annyira nem látszik, nagyon nem maszatoltam el, de egyébként el lehet. Barátnőm is nézett egy nagyot, mikor mutattam neki, mert picit meghajolt a hegye, és csodálkozott, hogy tyű de puha lehet.:D Ha a vízvonalas képet megnézitek, valóban nem semmi, amit csinál ez a kis ceruza. Eszméletlenül jól fog a vízvonalra. És ehhez nem kell sokszor átmenni vele. Meg én általában kicsit a kezemen megmelegítem a ceruzákat, de hát ezt tök felesleges, szuperszép!:D Az este folyamán kétszer frissítettem rajta, hogy szép szabályos legyen, de nem lett volna szükséges, mert egyébként nagyon jól kitartott.



Elmondhatom, hogy szerintem megtaláltam a kedvenc ceruzámat. Bár nem sokkal próbálkoztam, és biztos voltam benne persze, hogy ami többe kerül, mint az Essence, Miss Sporty és NYC, az jobb is lesz. Hát bejött, tényleg jobb. Már szerettem volna beszerezni valami jobb ceruzát, mert valamiért a kontaktlencse és szemceruza kombináció nálam nagyon nem szuper, hamar zavarni kezdi a szemem a lencse, de úgy vettem észre ennél azért valamivel jobb a helyzet. Tehát mindenképp megérte és csak ajánlani tudom mindenkinek.

3 megjegyzés :

  1. Vártam a tesztet, jövőhéten meglesem magamnak! Örülök a véleményednek, remélem nálam is fog szuperálni. Köszönöm, hogy írtál róluk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ó hát szólj rám ezután, ha vársz valamit és előreveszem:)
      remélem Neked is be fog válni;) douglasban van teszter, úgyhogy meg lehet nézegetni:)

      Törlés
  2. Örülök, hogy bevált, tényleg szép erős, rendes fekete színe van :]

    VálaszTörlés