2012. április 27., péntek

Cartice rúzs - Be Natural!

Szintén sajtótájékoztatón szerzett darab.:) Valahogy mostanában nagyon tetszenek ezek a natúr rúzsok, meg főleg azok, amikben semmi csillám, fény és egyéb tuning nincs.:) Ez alapján csaptam le erre is.

Catrice Ultimate Colour - 010 Be Natural! - Rossman - 1149Ft (azt hiszem)



A csomagolás ezeknél a rúzsoknál fekete, nekem ugyan az ezüst jobban tetszik, de ez is nagyon szép és minőségi külsőt ad a rúzsnak. Ezt a súlya alapján is érezni azért. Magát a rúzst itt is vissza lehet teljesen csavarni, amit ugye nagyon szeretünk.:) Ami nekem külön tetszik, a belenyomott Catrice felirat, nagyon jól néz ki.:) Félek eljutni odáig, sajnálnám, ha eltűnne.:D Az alján lévő kis matrica színe egész jól visszaadja a benne lévő rúzs színét. Ha sok ilyen rúzsunk van, szépen lehet őket tárolni, a csomagolás nagyon egységes, de a matrica alapján könnyű megkülönböztetni őket.


A felső kép vakus, az alsó pedig természetes fénynél készült, de inkább a felsőnek lehet hinni, eredetileg ilyen a szín. Elég rendesen eltünteti a szájat az arcról, ami egy erősebb szemsmink mellett nagyon jól tud szerintem kinézni, bár úgy érzem, nekem annyira nem áll jól.:D Az árnyalat egy nagyon natúr, pasztell narancs. Döntse el mindenki, hogy tetszik-e neki vagy nem. Mondjuk egy hasonló rózsaszínes jobban tetszene, de itt volt az ideje a kísérletezésnek. Az állaga kellemes krémes ennek is, mint a többinek, az illata is finom, de annyira nem érezhető, csak közelebbről. Nála is úgy érzem h egy idő után icipicit elmászik a száj szélére is, viszont ugyanolyan jól megmarad hosszabb ideig a színe, mint a rózsaszínnek, amiről nemrég írtam. Ennek nagyon örülök, írtam már, hogy nálam a vonatig érve kb. minden lekopik.:D



Nagyon elégedett vagyok, bár a szín nem igazán nekem való, de a tartósság is rendben, meg a fedés, állag, illat, minden. Szuperek ezek a Catrice rúzsok, nem tudom, miért nem fedeztem fel őket előbb magamnak.:D

5 megjegyzés :

  1. pedig az utolsó képen gyönyörű színe van :))

    VálaszTörlés
  2. Én valami ilyet szeretnék, de teljesen csillámmenteset :( Sehol nem találok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ebben nincs csillám:) csak fénylik a vakutól

      Törlés
  3. szívesen megnézném egy egész arcos képen is egy szép sminkkel :)

    VálaszTörlés
  4. tetszik a színe :) a catrice rúzsok tényleg szuperek :)

    VálaszTörlés