2012. április 28., szombat

Catrice korrektor paletta

Nagyon rég szemeztem már vele, de valahogy nem jutottam el odáig, hogy meg is vegyem. Mondták a lányok a sajtótájékoztatón, hogy nem elégedettek vele, és hamar elfogyott az, amit tudtak belőle használni. De gondoltam, itt a tökéletes alkalom megnézni.

Catrice Allround Concealer - Rossmann - 1000Ft körül


A csomagolás abszolút megnyerő. Az átlátszó felső rész nagyon előnyös, látni a színeket. Jól záródik a paletta és kellően masszívnak is tűnik. Eleve az, hogy egy palettába összeállítanak ennyi korrektort, elérhető áron és helyen, nekem nagyon szimpatikus. Nem azt mondom, hogy egy profi sminkes ezzel milyen jól ellenne, de egy átlag nő, aki sminkeli magát nap mint nap, annak ez egy tök jó megoldás lehet. Három bőrszín, plusz egy zöld és egy rózsaszín korrektor. Praktikus és jól használható, ráadásul olyan mennyiség, amit el is lehet fogyasztani. A kár már csak az, hogy ugye mindegyiket nem fogja tudni mindenki használni, az pedig elég bosszantó, ha a nekünk legmegfelelőbb kifogyott, a többiből pedig még van.



A korrektorok állaga egész krémes, a test melegére pedig még krémesebb lesz, én emiatt is inkább kézzel vittem fel eddig, amikor használtam. A fedettséggel nem vagyok valami elégedett, építettem, amennyire tudtam. Végül is azért valamennyire elfedte, amit kell. Lehet, hogy szem alatti területnél már megszoktam, hogy az Essence stay allday milyen szuperül fed, és azért húzom picit a szám ennél a palettánál. A színekkel az a bajom, hogy a világos nekem túl világos valahogy, pedig elég fehér a bőröm többnyire. A második szín nem lenne rossz, de sárgás, a harmadik pedig egyértelműen sötét.:D Csináltam képet, hogy lássátok, a bőrhöz képest kb. milyenek a színek felkenve, eldolgozatlanul, a felső vakus, alsó természetes fényben készült.



Megértem, hogy a többiek sem voltak maradéktalanul elégedettek ezzel a palettával, pedig az ötlet egyébként nagyon jó. A még jobb pedig az lenne, ha fel lehetne tölteni utánpótlással, ha valamelyik kifogy, vagy több színből lehetne válogatni, de az már egy magasabb árkategória lenne valószínűleg.

6 megjegyzés :

  1. Milyen jó ötlet az utántöltő! :)
    A rózsaszín és a zöld elég furcsa a képeken.
    Amúgy a rózsaszín mire való? Élénkít?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. a szem alatt az ilyen kékes-lilás részre. már akinek ilyen színű a karikája

      Törlés
    2. Nekem a szemzugban olyan. Majd kipróbálom vmi rózsaszín matt szemhéjpúderrel, hogy valóban kiüti-e. Köszi a tippet!

      Törlés
  2. Épp egy hete dilemmáztam az Essence és eközött, de az Essence 3mas győzött, mert felesleges a 3 bőrszín és a rózsaszínje is jobban fedett nekem.

    VálaszTörlés
  3. nekem is a fedettséggel van bajom, egyszerűen nem tudom használni a zöld színt, pedig azt kellene a legtöbbet, de egyszerűen ha keveset viszek fel akkor semmit nem segít, ha többet akkor meg úgy nézek ki mint egy UFO, szóval inkább a barnát használom. én is írtam egy hasonló postot, ha gondolod nézd meg :) http://muccuus.blogspot.com/2012/05/catrice-korrektor-paletta.html

    VálaszTörlés