2012. április 4., szerda

Catrice lakk - Meet Me At Coral Island

Ezt a lakkot is a múlt csütörtöki sajtótájékoztatón szereztem. Sok bejegyzés fog így kezdődni mostanában azt hiszem.:D Én szúrtam ki a polcon ezt a darabot, és már rég szerettem volna valami nagyon rózsaszín lakkot, bár inkább kicsit babásabbat, de a kedvenc NYC rúzsom is hasonló árnyalat, csak nem ilyen neon, mint ez a lakk, és imádom.

Catrice Ultimate Nail Lacquer - 030 Meet Me At Coral Island



A csomagolásról sok mondanivalóm nincs, a Genius in the bottle-nál már leírtam, amit ezzel kapcsolatban gondolok, tehát nem sokat. Itt sem zavaró a nagyobb kupak, könnyű megszokni a vele való lakkozást. Az ecset az, amiről itt is többet tudnék mondani. A Genius in the bottle-re írták, hogy új ecset. Na most nem tudom, hogy ez is újnak számít-e, de számomra kb. ugyanolyan. Lapított, de így is túl vastag nekem, és nem tudok ezzel sem olyan szépen lakkozni a körömágynál. Vagy nem festem ki rendesen az egész körmöm - ahogy én szeretem -, vagy összekenem a bőröm is. Ez picit azért zavaró.


A lakk színe viszont nagyon szééép. Ez a korallos neonrózsaszín.. Nem tudom, Ti hogy viszonyultok az ilyen árnyalatokhoz, de szerintem wáhhh, szupi!:) Két rétegben teljesen jól fed a lakk, bogarasabbaknak azért ajánlok egy harmadikat is, nekem elég a kettő. A lakk egész gyorsan szárad, meg is lepődtem. Ezért egy szép nagy kövér piros pont jár a Catrice-nek. Ami miatt viszont picit szomorú vagyok, hogy egy nap után az egyik körmömön lett egy szép nagy repedés. Mondjuk a lakk nem pattogott le ennek ellenére sem, de azért kár, főleg mert szerintem le fog, pedig nagyon rövidek most a körmeim.



A gyors száradás és a csodás szín miatt mindenképp megéri beszerezni azoknak, akiktől nem állnak távol az ilyen neonszínek. Szerintem még a Rossmannban is leemeltem volna a polcról. Nagyon szép és különleges darab.

8 megjegyzés :

  1. A minap ezt próbáltam ki az egyik barátnőmnél, napokig díszelgett a bal gyűrűsujjamon, olyan szép! :)
    Az essence 22-es What do U think?-em szinte ugyanilyen (icipicit kevésbé neonos tán), az utóbbi két nyáron az volt a kedvenc lakkom. De idén szerintem egy ilyet is bezsebelek, mert majdnem olyan, csak egy picit más.

    VálaszTörlés
  2. Szia! Nekem is megvan ez a lakk, és most pont ez van a körmömön :) Nagyon tetszik a színe, csak az zavar, hogy nem bírja túl sokáig, 1-2 nap után már pattog le.

    VálaszTörlés
  3. nekem jelenleg ez a kedvenc körömlakkom, viszont nagy csalódásvolt nekem, hogy max 2-3 napot bír, azt is kisebb pattogzással :(

    VálaszTörlés
  4. Igen, ez új ecset, régebben olyan volt nagyjából, mint az essence-é.

    VálaszTörlés
  5. Szia! Egyik olvasóm írta, hogy ma te is erről a lakkról posztoltál, csak úgy mint én. http://kittiiedreamworld.blogspot.com/2012/04/meet-me-at-coral-island.html Ha gondolod olvasd el az én véleményemet is, de nagyon hasonló, mint a tiéd. Ami fura, hogy az én képeimen inkább narancssárgás ez a lakk. :/ De úgy is nagyon szép. Bár szerintem csak a fény miatt.

    VálaszTörlés