2012. április 18., szerda

Catrice rúzs - Gentle Nude is Back

Szerelem első látásra, és azt hiszem, nem túlzok, ha azt mondom, hogy most ő a kedvenc rúzsom. Csodaszép, na de szépen induljunk az elejéről!

Catrice Ultimate Shine - 190 Gentle Nude is Back - 1190Ft (ha jól emlékszem)



A csomagolás nagyon szép szerintem. Ahhoz képest, hogy milyen árkategóriában mozgunk, annyira minőségi és tényleg annyira szép az egyszerűség ellenére is. Meg persze a fényes felület gyűjti az ujjlenyomatokat, de hát istenem ez van, én megtörölgetem mindig, ha az kell.:D A rúzst vissza lehet csavarni teljesen, mint tudjuk, ez nagyon jó dolog, senki sem akar átszántani a kupakkal a szép rúzson. Az alján a rúzs színét megközelítő árnyalatú matricán olvashatjuk a fantázianevet.


A szín egyszerűen gyönyörű. Nem sokban üt el a számtól, csak pont annyit dob hozzá, hogy látszódjon a szám, plusz egy kis rózsaszín. Az illata kellemes, enyhén parfümös, finom, de olyan nagyon nem érezhető, íze pedig egyáltalán nincs. Nagyon finom krémes az állaga, emiatt egy picit hajlamos elmászni onnan, ahova kentük, de nem feltűnő, főleg nem egy ilyen színnél. A tartóssággal teljesen elégedett vagyok, felvitel után 2-3 órával is megvan a színe, ez nekem teljesen elég, a legtöbb szájra való termék nekem már akkor nem látszik, amikor kiérek az állomásra.:D

természetes fény
vaku


Csodaszép rúzs, maximálisan elégedett vagyok. A színe gyönyörű, krémes, kellően tartós, egy szájceruzával még dobhatunk rajta. Szóval nyugodt szívvel ajánlom!:)

7 megjegyzés :

  1. szuper a színe, nagyon tetszik, talán a legjobb színű Catrice rúzs, amit eddig láttam (bár bevallom nem láttam még sokat :D )

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép színe van!:) Úgyis pont Catrice rúzst terveztem venni, és ez egy nagyon jó darab!!:)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem ezt én meg fogom venni! :)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg nagyon szép :$ és a csomagolása is tetszik :$

    VálaszTörlés
  5. Ilyen rúzst keresek! Köszönöm a tesztet, pont egy ilyen szép visszafogott normális rózsaszín rúzsra vágytam ami nem jeges pasztell, nem élénk rikító, úgy örülök :D

    VálaszTörlés
  6. Most felaron kaphato a szortimentcsere miatt! :)

    VálaszTörlés