2012. április 2., hétfő

Csütörtöki szerzemények

Most csak egy ilyen képekben bővelkedő bejegyzésre van időm. Ma csináltam meg a KreatívKeddemet holnapra, pénteken és tegnap pedig dolgoztam reggeltől estig, szombaton a szakdogámmal próbáltam foglalkozni. Ez most egy kicsit vérszegény időszak lesz úgy április 15-ig, mert most kaptuk meg a szakdoga követelményeit... Időben!:D A pontos leadási idő is most derült ki, szóval össze kell magam kapnom, meg közben dolgozok, ahogy tudok. A türelmeteket kérem, ha maradoznának ki napok, köszönöm!



Ezeket szereztem...

...ezeket kaptuk.

Essence füzet és toll

Sajtóanyagok

És a cuccok kiterítve. Van aminél még a másik oldalon is van. Hát jézusanyám. Ne utáljatok azért!:D Most biztos sokáig nem veszek semmit. Lassan egyébként elérjük a 400 olvasót, ami most már kell, hogy jelentsen valamit. Sajna a 300nál szűk volt a nadrágszíj, de most nem titkolom, szeretnélek majd Titeket meglepni valamivel.:)

8 megjegyzés :

  1. wááá. nagyon jók. amúgy én sosem értettem, hogy mi alapján válogatják ki az embereket egy ilyen eseményre, és hogy ott mik vannak ott meg minden :)) többször is láttam,hogy tartottak ilyen eseményeket, és csak ámultam és bámultam, hogy hát milyen sok termékeket adnak csak úgy *__*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt én sem tudom, mi alapján, de örülök, hogy végre én is eljutottam egy ilyenre.:) a termékeket azért nem csak úgy adják.:D fene jó nekik, hogy mi agyba főbe írunk ezekről csak úgy. jóval olcsóbb, mint a reklám.

      Törlés
  2. Áááhhhh, holnap én is megyek Csodaországba. :D

    VálaszTörlés
  3. Oh azokat a tartókt irigylem, pont ilyen kéne a repcsire.

    VálaszTörlés
  4. Mennyi csodaszépség
    Remélem azért majd szép sorban lesz róluk szó, és hamar itt lesz ám április közepe ;]
    Azért drukkolok, hogy minden jól menjen!

    VálaszTörlés
  5. Mennyi minden :) Irigykedés ezerrel :) Tesztet mindenről! :D

    VálaszTörlés
  6. Úúúú, nagyon jól néznek ki, örülök, h te is kaptál mindenfélét, megérdemled. Tessék csak tesztelgetni, aztán pedig nekünk beszámolni! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de kedves vagy, köszönöm:) mindenről írok, nyugalom:)

      Törlés