2012. április 14., szombat

DM zsákbamacska

Még sosem volt ilyenem, eljött az ideje, hogy megnézzem közelebbről, ha már olyan lelkesen gyűjtjük a DM pontokat.:D



Ez a dobozka annyira aranyos és szép megoldás, nagyon tetszik. Szép fényes kék doboz, rajta ezüst cicákkal, mellesleg imádom a cicákat!:D Valami majd hasznosítani akarom.:) És akkor nézzük, mi van a dobozban.


Balea nature nappali arckrém minta

4711 Nouveau Cologne parfűm minta
Nagyon cuki ez a kis spray-s kiszerelés, azokat a nagyon kicsi, üvegcsés megoldásokat nem szeretem, amikről olyan nehéz leszedni néha a tetejét. Azzal mindig csak összeparfűmözöm magam.:D

Signal White now minta
Kipróbálom, de... Anyu fogászati asszisztens és tudom, hogy a fehérítős fogkrémek gyengítik és érzékennyé teszik a fogakat. Amúgy anyunak mikor mutattam a dobozt, elcsodálkozott, hogy fogkrém?:D Szerintem ez tök jó, a szép fogak is a szépség részei, nagyon-nagyon!!!

Essence multi dimension xxxl shine (67 just shout!)
Miss Sporty Lasting Colour
Az Essencenek nagyon örülök, mert ilyesmi színt szerettem volna már venni, a Miss Sporty viszont.. Hát az ilyen kheki meg libafos színek nekem nagyon nem tetszenek, vagyis nem igazán építem be őket az életembe, ez azt hiszem elajándékozásra fog kerülni.

Essence stay on and on andy on! szempillaspirál
Érdekes a keféje, kíváncsi vagyok, de még nem próbáltam, így is sok minden vár most rám.:D De imádok új dolgokat kipróbálni, szóval szupi.:)

Fülbevaló
Nagyon rég nem vettem semmilyen ékszert, főleg nem fülbevalót, pedig van 3 és 2 lyuk a füleimen, de mindig sima pont fülbik vannak benne. Régen állandóan cserélgettem kedvem szerint, de ráuntam. Piercingeket és kéne vennem hamarosan. Mindenből megvannak a kedvenceim, kellenének új kedvencek.:D

25%-os kuponok (kedvezményes árak): 
- Rimmel Volume Flash Scandaleyes szempillaspirál -1499Ft
- L'Oréal Color Riche ajakrúzs - 2399Ft
- schauma spray balzsam - 599Ft
- Garnier Color Sensational tartós krémhajfesték - 824Ft
- syoss Color tartós hajfesték - 899Ft
- Rexona deo spray/roll-on/deo stift - 509Ft
- L'Oréal Youth Code Ragyogás koncentrált arckrém - 4124Ft

4 megjegyzés :

  1. Tetszenek, főleg a miss sporty lakk, az essence nekem is ez volt, de annyira csúszik a teteje, hogy első körben a földre ejtettem, és ahogy pörgött kb a negyede ki is folyt a parkettára.. :D azután meg csak az ecset csúszott ki, így elég mérges lettem, de megcsináltam, aztán belenyúltam a körmömbe, ezért lemostam a francba az egészet :D

    VálaszTörlés
  2. nekem sose lesz ennyi pontom :D inkább rossmann-os vagyok jobba :)

    VálaszTörlés
  3. Én is voltam a DM-ben, pont ennek a csomagnak a reményében vásároltam és nekem már 600 valamennyi pontom van, mégsem kaptam semmi ilyesmit :G Pedig nyilván a kártyámat is odaadtam meg minden de nem történt semmi :c :'D Hát ennyit erről de milyen jó színe van az Essence-nek *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azért mert nem automatikusan adják. szépen néznénk ki, ha levonnának 100 pontot úgy, hogy nem is akarom.:D a kártyás gépnél vagy mi az, ott kell nyomtatnod ilyen kis szelvényt, odavinni a pénztárhoz, és akkor adnak. nekem segített egy kedves dm-es néni:)

      Törlés