2012. április 26., csütörtök

Dove bőrtápláló testápoló önbarnítóval

Thünderke Emesénél olvastam erről a testápolóról, és nagyon kíváncsivá tett, mert én hófehér vagyok, ha barnulok is valamennyit, előtte jól leégek, de akkor se fog be szépen mindenhol a nap, gondoltam, egy próbát megér.:)

Dove summer glow - Tesco - 1099Ft



A csomagolás itt gondolom extrán nem érdekel senkit, mert arra vagyunk kíváncsiak, hogy barnít-e, ha igen, hogyan stb. De azért pár szó, csak, hogy maradjak a szokásos formánál. Barnás, aranyló csomagolás a nagyon hasznos infókat pedig hátul találjuk egész kicsi betűkkel. Szerencsére a teteje ilyen felnyitós, elég körülményes lenne egy csavaros kupak ilyen termékhez, legalább is szerintem.


Na de a belsejeee, vagyis a krééém!:D Eszméletlenül finom illata van. Mindig ha krémezés után, a kézmosást követően visszajövök a szobába, és érzem, hogy betölti a szobát az illata.:) Jah, és ez nagyon fontos! Krémezés után kezet kell mosni, mert sárga lesz a tenyeretek.:D Nekem van néhány kisebb bőrkeményedés a kezemen, azokat jobban megfogta, meg a körmöknél is meg tudja eléggé, ha nem vagytok elég alaposak. Az illata egyébként érdekes, mert pár óra után átmegy egy kicsit olyanba, mint amikor megpirítja a nap az ember bőrét. Lehet, hogy csak én halucinálom be, de engem arra emlékeztet teljesen.:D


A képen látható eredmény úgy valósult meg, hogy először 4 napig használtam, aztán 3 nap szünet, majd 3 nap használat és egy nap szünet.:D Bocsi, ha bonyolult lenne.:D De végül is, ahogy Emese is használta, 4 nap után már szép az eredmény, én ámulva néztem le a lábaimra, amik soha, de soha nem voltak ilyen szép színűek, mint most. Csak úgy, mint a hasam. Azért esztétikusabb sokkal.:) Pedig nem vagyok az a pirított r*****c fajta, hogy mindenképp barnának kell lenni, nem is szoliznék, napozni is utálok, mert rengeteg anyajegyem van, szóval nem is szabad.

Ami nagyon jó ebben a krémben, hogy ahogy használom, napról napra, szabályozni tudom a színt, nem pedig puff, másnap hirtelen sárga leszek.:D Nagyon kellemesen hidratálja és ápolja a bőrt, reggelre mindig nagyon finom puha mindenem.:) Én először a lábam szoktam bekenni, és észrevettem, hogy ilyenkor hozzáér a karom is, szerintem beszív akkor valamennyit a krémből, és ahol hozzáért, ott foltom lett.:D Úgyhogy ilyesmikre figyeljetek, ha kipróbáljátok. Első nap csináltam magamnak néhány májfoltot.:D

A kopás az, ami még érdekes kérdés. Direkt hagytam egy ideig. Látható is volt, hogy tűnik el a szín, csak az a baj, hogy nekem itt ott jobban, máshol kevésbé. Nem tudom, ha teljesen hagynám lekopni, mennyi idő után állna vissza a bőröm az eredeti színére mindenhol. Nem kell egyébként drasztikusnak elképzelni, azért nem olyan nagyon feltűnő.


Szóval végül is én nagyon elégedett vagyok, az illata finom, a hatása remek. A kopás picit kényes kérdés, de lehet, hogy egy alapos bőrradír sokat segít a helyzeten. Ajánlom mindenkinek, aki nem szeret hófehér lábakkal rohangálni, de napozni és szolizni sem akar.:)

7 megjegyzés :

  1. fuuuuu, nemsemmi!
    szerintem kipróbálom,köszi!:)

    VálaszTörlés
  2. én épp ma kezdtem kopni, és gyorsan végigradíroztam a bőröm, és nem vagyok foltos!!!!!!!!!!!! IMÁDOM!!! én már az első használat után olyan barna voltam, mintha már hónapok óta szoliba járnék... mindenkinek ajánlom!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szeretem én is ezt a krémet. Egy bajom van vele: az illat. Eleinte imádtam. De most, kb fél év után már a hányinger kerülget tőle. :S:( Pedig annyira jó ez a krém :(

    VálaszTörlés
  4. Száradás után én is azt a szagot érzem :D:D:D pedig a flakonban olyan jó az illata :( . Örülök, hogy neked is bevált ! :D És nem szidsz xD :D .
    Amúgy nekem drasztikusan fogy:( habár én egész testre használom :( .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is egész testre, és fogy nagyon:S

      Törlés
  5. Kér kérdésem lenne:
    1. ezt arcra is lehet használni?
    2. hogyan kell leradírozni a bőrt?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem lehet nyugodtan arcra is, de ott még jobban kell figyelni, hogy egyenletesen kend mindenhol. én mézzel, kevés langyos vízzel kevert kristálycukrot szoktam használni először testre, aztán amikor már kicsit olvadt a cukor benne, nem olyan érdes, akkor arcra

      Törlés