2012. április 23., hétfő

Essence colour&go - c'est la vie!

Ő is a sajtótájékoztatós kupac része. Kaptunk néhány colour&go lakkot, amiket én nagyon szeretek. Olcsó, rengeteg színben kapható, kis mennyiség, aminél sok lakkal ellentétben esélyes, hogy el is fogy egyszer.:D Bár szerintem előbb száradna be, minthogy elhasználjam, pedig én aztán sokat lakkozok.

Essence colour&go - 93 c'est la vie! - Rossmann - 349Ft



A csomagolásról már nincs mit mondanom, elég sokszor írtam colour&go lakkokról. De akik esetleg a közelmúltban csatlakoztak volna, és nincs kedvük visszanézni régi bejegyzésekhez, írok pár szót. Ahogy feljebb említettem, nekem nagyon szimpatikus ez a kis, 5ml-es kiszerelés, mert nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de nálam egyszerűen nem fogynak el a lakkok. Még a legnagyobb kedvenceim se nagyon akarnak. Ilyen colour&go-ból is szerintem egy van, ami már a végét járja, és szerintem újat veszek belőle, de az átlag kiszerelés azért ennél jóval nagyobb mennyiséget tartalmaz. Ha nem is tetszik a körmünkön a szín, legalább nem rágjuk a szánk szélét, hogy drága volt vagy nem tudom, szóval nagyon szuper. Az ecsete lapos, amit én imádok, sokkal sokkal kényelmesebb vele festeni, mint a hengeres fajtákkal. Az én körmöm méretéhez tökéletes a szélessége, vastagsága.


Egy rétegben elfelejtettem lefényképezni, két rétegben tökéletesen fed. Elég gyorsan szárad, meg is lepődtem. Most az Essence nail fixing system lakkokra kentem, bár nem így kellett volna szerintem, de nem baj, kíváncsi voltam már a színére. Az az érdekes, hogy az üvegben egyértelműen azt mondom rá, hogy pasztell, de a körmömön meg inkább rikít. De nagyon tetszik, friss, élénk, igazi tavaszi. Már csak valami hasonló rúzs kellene hozzá.:) Szombaton kentem fel, fedőlakkot nem használtam, és mára pattogott le az egyik körmömről. Ahogy látjátok, most nagyon rövidek a körmeim, és persze a legrövidebbről pattant le.:D De ez függ azért attól is, hogy mit csinálok, és mi van alatta felette, már ha van valami.:)


Én imádom ezeket a colour&go lakkokat, ajánlom is bátran mindenkinek, ha mást nem, legalább kipróbálni. Ebben sem csalódtam, sőt. A szín remek, elég gyorsan száradt is meg, két rétegben szépen fed.

8 megjegyzés :

  1. Húú.... nagyon tetszik a színe,jó választás:))!Xoxo:Yvett,www.divat-mania.blogspot.com

    VálaszTörlés
  2. Úristen, de gyönyörű lakk már *.*

    VálaszTörlés
  3. A színe nagyon gyönyörű, én már fel is vettem a kívánságlistámra, ha egyszer eljutok egy Rossmanba vagy Müllerbe, vagy bárhova, ahol kapható, lecsapok rá! (Feltéve, hogy lesz is^^)

    VálaszTörlés
  4. Eddig úgy utáltam az ilyen barackos színeket, most meg annyira megtetszettek :]

    VálaszTörlés
  5. Az egyik kedvenc nyári lakkom. :)

    VálaszTörlés