2012. április 7., szombat

Essence I love Style tus

Azért vicces, sok bejegyzésem úgy kezdődik, hogy már rég terveztem beszerezni egy ilyen meg olyan meg amolyan dolgot. Hát ez is így kezdődik, mert rég terveztem folyékony tust beszerezni. Ezt megláttam, megvettem és kész. Itthon pedig csalódott lettem.:D Na, nem sietek előre.

A csomagolás egyszerű, semmi extra. Ez a rózsaszín-fekete párosítás jópofa és még figyelemfelkeltő is, szóval szerintem jó ötlet volt, ilyen köntösbe önteni ezeket a termékeket. Elég pici, 3,5ml terméket tartalmaz a kis tubus, olyan 12cm magas lehet. És ami a csalódást okozta nálam elsőre, az ecset. Én sima, hagyományos ecsetes tust szerettem volna, nem bontottam ki a Rossmannban, úgyhogy itthon ért a meglepi. Azt gondoltam, hogy nem is fogom használni, mert ezzel nem tudok olyan vékony vonalat húzni, amilyet szeretek.



Az ígéretek szerint szuperfekete a tus, amivel én nem is vitatkoznék, mert tényleg teljesen jó, akadt már több olyan tus a kezembe, amivel nem lehetett egyenletes erősségű vonalat húzni. Ezzel szerencsére lehet. Száradás után egész könnyen lejön, meglepődtem. Jó, azért dörzsöltem rendesen, hogy így nézzen ki, mint a képen. Szemhéjpúder alappal nekem nem volt vele problémám, tökéletesen a helyén maradt hosszú órákig.


Kényelmesen, ügyesen lehet vele dolgozni. Ez volt az első tusvonal, amit húztam vele, és már ez is kapásból elég jól sikerült. Pozitívan csalódtam, és így utólag semmi bajom az ecsetével, de azért a sajtótájékoztatón szereztem egy sima ecsetest is.:) A közreműködésért köszönet MillaCsillának!:D


Összességében nagyon jó kis tus, abszolút megéri az árát. Kellően pigmentált, szép vonalat lehet vele húzni, a tartóssággal sincs semmi probléma. Csak ajánlani tudom mindenkinek, aki tust keres és nem áll tőle távol ez a kis furi kúpos applikátor.:)

4 megjegyzés :

  1. Én a sima tust vettem meg még kb egy fél éve, vagy kicsit több, és nekem is elég furi volt az ecset, de nem rossz, csak idővel nekem kikopott kicsit a "hegye" és úgy már nehezebb dolgozni vele :(
    De nem vészes, szeretem még mindig :]

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép fekete színe van! :) Bár nem hiszem, hogy meg fogom venni:D olyan kis tudatos vásárló lettem:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kis tudatos:D:D ez aranyos:D én is amúgy, tiszta büszi vagyok magamra:D

      Törlés
  3. Nekem ez a kedvencem ! Szuper fekete ! :)

    VálaszTörlés