2012. április 24., kedd

Essence körömágybőr eltávolító zselé

Szintén sajtótájékoztatós darab.:) Magamtól szerintem nem vettem volna ilyesmit, ezért örülök, hogy kipróbálhattam így. Lássuk, hogy vált be!

Essence studio nails fast cuticle remover - Rossmann - 549Ft

Amit írnak róla:
"Gyors, gyorsabb, leggyorsabb körömágybőr eltávolítás! Ez a zselé pár másodperc alatt eltávolítja a kutikulát. 15 másodperc alatt megpuhítja a körömágybőrt. A beépített kutikula eltávolító segítségével könnyebben leszedheted az elhalt körömágybőrt. Semmi sem gyorsabb nála..."


A külsőt hagyjuk is, mert semmi érdekes. Ecsetre számítottam, annyira nem néztem meg lecsavarás előtt. Olyan applikátora van ennek a zselének, mint a szájfényeké. Jól lehet használni felvitelhez szerintem. A zselés állagon is meglepődtem, mert tényleg csak kézbe vettem és megnéztem, hogy mi is ez, nem olvasgattam el először a sajtóanyagot, hogy mi mire jó. Kicsit sűrű az állaga. Nagyon enyhe, olyan steril illata van, vagy nem is tudom, hogy mondjam.:D

Na de ami a lényeg igazából, és mindenkit érdekel, hogy tud-e valamit. De tud ám! A leírása szerint 15 másodperc alatt megpuhítja a bőrt. Én eddig úgy csináltam, hogy szépen végigkentem a körömágyam minden ujjamon, és vártam picit. Ha vékonyabban kenem, elég hamar elillan. Én ezután távolítottam el a felesleges bőrt. Mint forró kés a vajon.:D Tényleg nagyon jó. Finom puhává tette a körmön lévő bőrt, és nagyon könnyen el lehetett távolítani. Ráadásul a 15 másodperc sem túlzás szerintem, körbeérsz a kezeden és neki is állhatsz.


Nagyon jó kis termék, mindent megkapunk, amit ígér. Rendkívül gyorsan hat, egyszerű felkenni, szuper. Bár nem mondom, hogy nem tudom nélküle elképzelni az életem, de így azért sokkal gyorsabb és egyszerűbb ez a kis procedúra.:) Csak ajánlani tudom!

4 megjegyzés :

  1. Mik vannak már :D Jó dolog, de szerintem én is megleszek nélküle ezután is :)

    VálaszTörlés
  2. az előzőről azt olvastam hatástalan..ezt felvettem a listára. köszönöm az informatív tesztet, nagyon hasznos volt nekem.

    VálaszTörlés
  3. kutikula ??? wtf?XD na' legalább tudjuk, hogy nem rossz cucc :) bár,nem hiszem, mostanában költhetek ilyenre :( .

    VálaszTörlés
  4. én is néztem a kutikulán :DD lehet megveszem

    VálaszTörlés