2012. április 22., vasárnap

Essence Marble Mania szájfény

Az Essence-Catrice sajtótájékoztató alkalmával kaptam ezt a szájfényt, amúgy annyira nem hoztak lázba ezek a Marble Mania termékek, de ez nagyon szép, el tudom nézegetni a színeket.:)

Essence Marble Mania lipgloss - 02 mix'n'mauve



A csomagolás maga nem olyan érdekes, ezüst feliratok és kupak. Ami már sokkal látványosabb, hogy a szájfény ennyire szépen, márványosan van a tubusban. Nagyon jól néz ki szerintem. Nem keveredik össze, ha nem forgatjuk benne az applikátort. Az applikátor egyébként sima hagyományos fajta, semmi extra nincs benne, viszont szerintem nagyon keveset vesz fel. Egy mártás után is van rajt annyi, ami színt ad a szájnak, de közel sem az igazi. Nekem a szép fényes hatásért háromszor kell mártanom, pedig elég kicsi szám van.


Az illata egész kellemes, édeskés, de csak egész közelről érezni, ami nem baj, mert nekem annyira nem tetszik. A szín, amit végeredményben kapunk, nagyon szép, élénk rózsaszín vagy fukszia, színek meghatározásában  nem vagyok jó. Az állaga nem ragacsos, kellemes. A tartóssága nem túl jó, kb egy óra után már szinte semmi, másfél óra után még annyi, csillogásból marad egy kicsi. Viszont legalább egyenletesen tűnik el a szájról.


Ami ebben a szájfényben a legérdekesebb számomra, ez a szépen feltöltött tubus, meg a szájon is nagyon szép a végeredmény, bár sajna nem tart sokáig. Nem hiszem, hogy megvettem volna.

1 megjegyzés :

  1. azta, meglepően erőteljes színe van :O kár, hogy nem tartós :S
    (Andi)

    VálaszTörlés