2012. április 20., péntek

Essence nail art Designer készlet

Szerettem volna ilyen kis körömdíszítő ecsetet, végül is ezért vettem meg ezt a szettet. Annyira nem is néztem meg az üzletben, gondoltam jupí, van belőle, viszem. Hát nézzük, milyen!

Essence nail art Designer set - 599Ft - Rossmann




Helyes kis behúzható tokban kapjuk a cuccokat. Egy szettnél végül is jó megoldás. Találunk benne egy nagyon vékony ecsetet és 3 szivacsot. Mondjuk azért én még raktam volna valamit bele, mert ez így elég sovány, és szerintem túlzás dizájner szettnek nevezni.:D Esetleg mini szett vagy nem tudom, mindegy.


A szivacsban semmi extra nincs, nem is amiatt vettem meg elsősorban a készletet. Olyan, mint egy sima, egyszerű konyhai mosogató szivacs. Egyébként szép körmöket lehet csinálni ezzel a technikával, biztosan Ti is tisztában vagytok ezzel.:) Bár én eddig nem túl sokszor csináltam ilyen manikűrt.


Az ecset. Igazából nekem ő kellett, és gondoltam ezért az 599Ft-ért egy próbát megér a dolog. Mondjuk, ha jobban meg tudtam volna nézni a készletet, biztos nem veszem meg. Alig van néhány szála. Az egy dolog, hogy emiatt szép vékony vonalakat lehet húzni, de hosszú és nagyon gyenge. Örülök, hogy nem került ennél többe, nem is ér ennél többet sajnos.:S Azért használni fogom, de szerintem amint tudok, beszerzek valami értelmes ecsetkészletet vagy néhány ecsetet valahonnan, mert az nagyon hiányzik a pingáláskor.



Igazság szerint nem merem ajánlani annyira. El lehet vele szórakozni, de szerintem ecsetet lehet szerezni máshonnan is, szivacshoz pedig bárki szétcincálhat egy mosogatáshoz valót, és nagyjából ugyanott lesz.

13 megjegyzés :

  1. Zsófi!!
    Én a vateráról 1990 Ft-ért rendeltem ecsetkészletet, amiben 15 különböző fajta ecset van!! ;)
    ja és Ausztriában ehhez a szetthez még 2-3 rózsafapálcikát is adnak ;) ://

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kíváncsivá tettél. tudnál linket küldeni, hogy milyen? olyat láttam, hogy ebayről kb 1000ft-ért nem tudom hány ecset, de azok nagyon egyformának tűntek.

      Törlés
  2. èn anno mukormos pultnàl vettem ecsetkèszletet.abban tènyleg sok fajta volt.jobban megèri.
    de ez is megèri nèzd:
    http://szepseg-egeszseg.vatera.hu/szepsegapolas_drogeria/kez_lab_es_koromapolas/mukorom_es_kellekei/15_darabos_korom_ecsetkeszlet_ecset_keszlet_akcio_1572717896.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj ez szimpi. ennyiért még ha nem is túl jók, valamit lehet velük kezdeni

      Törlés
    2. diszitèsre tokèletesen megfelel.nekem is ilyen van.nèvtelen ès arra boven jo,amire hasznàlni akarod:))

      Törlés
    3. szuper, köszönöm a tippet!:)

      Törlés
  3. szia én e-bayről rendeltem 2,86 $-ért 15 db-osat, nagyon jók, és a szállítás is ingyenes és számomra nagyon gyors volt (1-2 hét Hong Kongból)

    itt a link, ha érdekel: http://www.ebay.com/itm/15pcs-Nail-Art-Design-Brush-Set-Painting-Pen-PINK-/200713868812?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2ebb7a960c

    VálaszTörlés
  4. Nekem is Ebayről van készletem, ő: http://www.ebay.com/itm/15-Nail-Art-Design-Brush-Set-Painting-Pen-Polish-Tips-/250776140965?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a636c3ca5

    Tény, hogy vannak köztük silányabb darabok is, de többségében szuperek. Van, amit zselés tushoz használok inkább, úgyhogy többfunkciósak. :)

    VálaszTörlés
  5. Hohó.. és mi lenne, ha levágnál az ecsetből, hogy ne legyen annyira hosszú és kezelhetetlen?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egy lakk ecseténél már eljátszottam, és azóta alig lehet használni:D mondjuk ez nagyon vékony és nagyon hosszú, de inkább marad így:D

      Törlés
  6. köszönöm a tippeket, lesz miből válogatni:) bár ebayről még sosem rendeltem

    VálaszTörlés