2012. április 12., csütörtök

Essence szemhéjpúder ecset

Kíváncsi voltam erre az ecsetre nagyon, a kedvenc Sigma ecsetemnek is hasonló a felépítése, szóval szerettem volna egy olcsóbb, és könnyebben elérhető megoldást helyette vagyis mellette.

Essence eyeshadow brush - Rossmann - 499Ft


Aranyos, hogy ilyen kis műanyag tokban van az ecset, de én igazából kiveszem, elrakom, és esélyes, hogy sosem veszem elő. Bár ha belegondolok... Elmegyek valahova és beleteszem a neszesszerembe az ecsetet, akkor nem olyan rossz dolog, hogy van mibe tenni, és nem ken össze mindent, miután már használtam. Na jó, végül is hasznos ez a kis tok.:D


Az ecsetben nagyon tetszik, hogy lilák a szálak. Nagyon jó pofák ezek az Essence ecsetek, szuper ötlet volt így csinálni őket, bár nekem sajna ez az első ilyen ecsetem. Kényelmesen kézre áll nekem, majdnem olyan jó, mint a hasonló Sigma ecsetem, persze azért az mááás, az sokkal jobb, de ennyi pénzért ez simán megállja a helyét még drágább ecsetek mellett is szerintem. Kellő mennyiségű port vesz fel, picit azért lehetne tömöttebb, nekem ráadásul hullott is, főleg mosásnál, de hát 500Ft-os ecsetnél ez zavar egyáltalán valakit?:D Amin viszont a leginkább meglepődtem, hogy mosás közben nem kicsit folyt belőle a lilaság.:D Remélem idővel abbahagyja ezt is, meg hullani sem fog. A szálak nem túl puhák, vannak benne vastagabbak, erősebbek, de használatnál én ezt nem érzékelem.




Szerintem szuper kis ecset, a hibáit én simán el tudom nézni, mert nagyon olcsó, árához képest pedig egyszerűen szuper. Akinek még nincs hasonló ecsete, annak bátran merem ajánlani, én imádom a hasonló ecseteket.

5 megjegyzés :

  1. Na legalább nekem a szőre nem hullott mosás közben :D csak a színe ment :D amúgy szuper ecset az tény :$

    VálaszTörlés
  2. nálam sem a szőre nem hullott (kb a 10. mosás után 2 szál esett ki), se lilaság nem volt, szóval már nem értem, mitől függ.. :D
    Ez nincs meg, csak a smokey és a zselés tushoz való ecset, de azokat szeretem, és ezzel is szemeztem/szemezek, de eddig túl sok negatívat olvastam :(

    VálaszTörlés
  3. Nekem hullott is, színe is volt, de paint pothoz ez a kedvenc ecsetem

    VálaszTörlés
  4. nekem bejövős ez az ecset, és nem is hullik.

    VálaszTörlés
  5. nekem is megvan,sőt a pufi párja is fél éve.és azóta semmit nem vesztett a lilaságából.nekem egyáltalán nem hullik a szőre,pedig 4 fürdetésen már túl van. : )

    VálaszTörlés