2012. április 25., szerda

Kék sárga körmök

Mindenképp új lakkot szerettem volna kipróbálni, a sárgát úgy kaptam, a kék pedig sajtótájékoztatós, de valahogy egyikhez sem volt kedvem egymagában, úgyhogy a kettőt így kombináltam. Remélem tetszik!:)


Így készült:
- Felkentem az alaplakkot.
- Két rétegben sárgára festettem a körmöm.
- Kék lakkal megpróbáltam alapból úgy festeni, hogy kijöjjön ez a szivecskés, boltíves vagy ki minek látja minta.:D
- A színek találkozásánál a pontozó segítségével javítottam a pontatlanságokat.
- Fedőlakk és kész.

(gyorsnak tűnik, de most ezzel elszórakoztam:D)


Amit használtam:
- Essence studio nails 24/7 nail base
- Essence colour&go (51 mellow yellow)
- Essence colour&go (98 walk on air)
- Essence pontozó
- Essence BTGN fedőlakk


Durva Essence túltengés van, mondhatnánk, hogy a sajtótájékoztató az oka, de amúgy egy régi bejegyzésemben is megjegyeztem, hogy annyit írok az Essence-ről és annyi mindenem van, mintha szponzorálnának.:D

7 megjegyzés :

  1. Nagyon tetszik ez a kék lakk, pont ilyet keresek egy ideje. És a minta is jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem van ilyenem, egész megszerettem, bár még nem az igazi kékem :P

      Zsófi, a köröm meg jó lett :]
      Még akár pirossal is el tudnám képzelni a sárga helyett :P

      Törlés
  2. Én is rögtön a szívecskére gondoltam, amint megpillantottam a körmöd! Olyan kis cuki duci szívecske! Imádnivaló. :D

    VálaszTörlés
  3. Jól mutatnak együtt :) a kék nekem olyan hülye kék :D szóval magában nem kenném fel :) de így tényleg jó !:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát nekem sem húzott hozzá valahogy a pici szívem egymagában:D

      Törlés