2012. április 22., vasárnap

L.A. Girl 10 Color eye palette

Krisztinek köszönhetően kipróbálhatom ezt a palettát, ugyan is nála csak porosodott, ezért volt olyan kedvescukidrágatündér, és elküldte nekem néhány termékkel, hátha én örömömet lelem bennünk.:) Örülök, mert ezek a 10es paletták azért piszkálták a kíváncsiságom.



A paletta picit gagyinak hathat a fényes műanyag tok miatt, de igazából azért elég masszívnak tűnik nekem. Az átlátszó felső rész nagyon pozitív, mert amilyen jól záródik, utálnám nyitogatni a színekért, az biztos. A virágos minta sokat dob rajta, a szép rózsaszínes, lilás palettát még lányosabbá teszi, az összkép nagyon aranyos szerintem. Az alján találunk információkat a palettáról, összetevőket, mennyiségre vonatkozó adatot, szavatossági időt stb. Ami a külsőségeket tekintve nagyon tetszik benne, hogy a szemhéjpúderek szorosan egymás mellett helyezkednek el, ezért legalább közöttük nem lesz tiszta por minden. Viszont mivel a festékek kicsit poroznak, könnyebben átmennek egy másik színhez, de én ezt el tudom nézni. Kapunk hozzá egy kétvégű szivacsos applikátort, részemről az ott is marad.:)






A színek nagyon szépek, első ránézésre azt hittem, hogy nem sok különbség lesz egyes árnyalatok között, de tévedtem, azért egyértelműen mások. Ahogy írtam feljebb, eléggé porlódnak vagy hogy mondjam, szerintem értitek.:D Mindegyik árnyalat fényes, ami így is látszik egyértelműen. Ez részemről kár, jobban szeretem az ilyen palettáknál, ha találunk matt szemhéjpúdereket is. Nem tudom miért, de nem szeretek csak fényeseket használni egy sminkhez, szóval ez a paletta sem lesz nálam olyan, ami önmagában elég, ha megyek valahova, de azért tetszik, szép, és jók ezek a színek nagyon. A pigmentáltság nem az igazi. A képekhez ecsettel vittem fel a púdereket alapozóra, picit többet vártam, főleg a sok por miatt, ami közben szanaszét szállt.:D

természetes fény

vaku

Végeredményben, akik nagyon szeretik a fényes szemhéjpúdereket, azoknak egész jó választás lehet ez a paletta, sokféle sminket lehet kihozni belőle, főleg szép átmenetekkel a hasonló árnyalatoknak hála. Viszont! Nem tudom, mennyibe kerülhet nálunk, de biztos vagyok benne, hogy azért egy Sleek-et megvenni jobban megéri.

3 megjegyzés :

  1. szio, ez egy varázslat, Nekem is megvan, írtam is róla, mondjuk nem készítettem swatchokat, de nagyon sokat használom és imádom:)))

    VálaszTörlés
  2. Annyira nem vagyok oda az ilyen fényes púderekért :) de szépek a színek *-*

    VálaszTörlés
  3. Érdekes, de én is kezdek rájönni, hogy jobban szeretem a matt szemhéjpúdereket, mint a fényeset

    VálaszTörlés