2012. április 11., szerda

Mai szerzemények és az Oasap táska

Előbb kezdem a kellemessel. Ma munka, suli, egyebek után, hazajövet útba ejtettem a Tescot, meg akartam nézni ezt a vászoncipőt, meg Thündérke Emese önbarnító testápolója is nagyon lázba hozott, azt is megnéztem.


F&F táska - 2290Ft
F&F cipő - 2290Ft
Dove Summer Glow - 1050Ft

Egy ilyen kisebb, rohangálós táskát már rég szerettem volna. Igen, ezt is rég szerettem volna, mint egy csomó mindent.:D Van egy nagyobb és egy kisebb, lapos cipzáros része, azon belül egy kis telefontartó rész és egy cipzáros. Pont annyi dolog fér bele kényelmesen, ami mindig nálam van.



És ez a fránya táska. Ma láttam meg, hogy ilyen, nagyon örültem.:D Kézben azért még lehet vinni, de én jobban szeretem az olyan táskákat, amiket magamra tudok akasztani.



És vissza a szakdogához!:D Ma mutattam a konzulensemnek a honlapot, és nagyon tetszett neki, szépre sikerült, majd megmutatom Nektek is.;)

17 megjegyzés :

  1. Hát elég gáz, h ennyit bírt...

    VálaszTörlés
  2. Cipőőő ♥ És nagyon gáz ez az oasap :D

    VálaszTörlés
  3. Oasap forever, gyerekek ez nagyon durva :D
    A cipcsike viszont nagyon széép én is akarok csak szürkében :D <3

    VálaszTörlés
  4. Engem is lázba hozott az önbarnító és ma én is nézegettem a Rossmann-ban, de az volt ráírva, hogy sötét-normál bőrre. Nem vagyok hófehérke-típus, mert könnyen le tudok barnulni, de mégis világos a bőröm. Úgyhogy nem vettem meg, pedig szeretnék már egyet kipróbálni :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az engem is picit megzavart, de mondom egy próbát megér. nem akarom a fehér lábaimat látni, ha jön a rövidnacis idő:D

      Törlés
    2. akkor várom róla a tapasztalatokat :D

      Törlés
  5. de cuki kis cipő *-* milyen jó árba is volt :D

    VálaszTörlés
  6. na nemáááár :S Adri ugyanilyen táskája is szétszakadt, a tiéd is, és most az enyém jön :D neeee :( remélem neked is beválik a testápoló :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is remélem, most minden árnyékra azt hiszem, hogy amiatt lett foltos:D:D

      táska meg... hát nem vagyok annyira szomorú, mert ingyen volt, de hát.... ez szörnyű:S

      Törlés
  7. ugyan ilyen kis F&F-es táskám van, remélem te is imádni fogod:) Nekem ezekkel az önbarnítós testápolókkal annyi a bajom, hogy oké, a testem barna tőle, de mi lesz az arcommal?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem a kezem és az arcom könnyebben lebarnul, a lábam viszont fujdefehér, meg a hasam is alig fogja meg, max leégek. majd így kiegyenlítem:)

      Törlés
  8. A cuccok jók, de ez a táska téma... :S

    VálaszTörlés
  9. Ez a cipő nekem is megvan! :)

    VálaszTörlés
  10. A táska tuti javítható a MisterMinit-e fiúk csodákra képesek:)

    VálaszTörlés
  11. Ez az F&F táska nekem is kéne, nagyon tetszik. Olyan kis egyszerű, pont ilyet keresek.

    VálaszTörlés