2012. április 10., kedd

Neccharisnya körmök

A lila lakkot most pénteken kaptam, róla majd külön lesz szó, nagyon szép, de most ezt a körmöt mutatom meg, hétvégén csináltam, bár itthon ültem és csináltam a szakdogám, szóval az ég világon senki sem látta. A kivitelezés nem sikerült a legszebben, főleg mert a fedőlakkal kicsit elrontottam.


Így csináltam:
- Az alaplakk után két rétegben pasztell lilára festettem a körmeim.
- A körömnyomda rácsos részét választottam, hozzá pedig fekete lakkot. Minden körmömre nyomdáztam.
- A rácsos rész felső végéhez fekete csíkot húztam, mert nem volt határozott lezárása.
- E fölé még egy rózsaszín, csillámos csík került, hogy csinibb legyen.
- Még masnin gondolkodtam, de végül nem bajlódtam vele. Fedőlakk és kész!


Amit használtam:
- Orly Nailtrition
- Rimmel 60 Seconds
- Essence körömnyomda szett
- Essence nail art stampy lakk
- Nail Star pontozótus
- Essence nail art freestyle & tip painter (04 pink)
- Essence BTGN fedőlakk

6 megjegyzés :

  1. Olyan csaj-rocksztáros köröm ez!

    VálaszTörlés
  2. Calo(z) beletalált, szerintem is nőcirocksztáros! :) Annyira tipikus, mikor huzogat az ember lánya két tucat vékony macerás vonalat a körmeire, naná, h akkor, mikor a sulis dolog elől lehet ezzel picit menekülni. Bár ilyen esetekre nálam anno a főzés és a takarítás is befigyelt (lehet, h újabb diplomát kellene szereznem és 3-4 évig csillogna-villogna a lakás?!?)

    VálaszTörlés
  3. tisztajóóó én imádom!:))
    Xoxo:Yvett, www.divat-mania.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. szerintem über jó lett. élek-halok érte ♥

    VálaszTörlés
  5. Én is sokszor vagyok úgy, hogy senki sem látja a körmöm...de én látom! És imádom nézegetni egy-egy jól sikerült körmöcskémet. (: Szóval ne bánkódj, fő, hogy neked (meg nekünk, olvasóknak^^) bejön és te tudsz gyönyörködni benne. (:

    VálaszTörlés